Madras 70x190

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. august 2016

"Anarkisten"

Min ældste søn ligger på en madras der er 70x190 og det er faktisk lidt svært for mig at finde en ordentlig madras i den størrelse. Lige nu er det en skummadras (tror jeg det hedder, der er i hvert fald ikke fjedre i og det er ikke det der memory-foam), men den er bare blevet rigtig dårlig efter et par år. Der kan sikkert ikke forventes mere, men kunne godt ønske mig en ordentlig madras til den unge mand. 

Hvilke madrasser sover jeres unger på og hvor har i købt dem? 

Denne her er fra Jysk 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2016

Klumpe-dumpe

"Anarkisten" skriver:

Min ældste søn ligger på en madras der er 70x190 og det er faktisk lidt svært for mig at finde en ordentlig madras i den størrelse. Lige nu er det en skummadras (tror jeg det hedder, der er i hvert fald ikke fjedre i og det er ikke det der memory-foam), men den er bare blevet rigtig dårlig efter et par år. Der kan sikkert ikke forventes mere, men kunne godt ønske mig en ordentlig madras til den unge mand. 

Hvilke madrasser sover jeres unger på og hvor har i købt dem? 

Denne her er fra Jysk 

JYSK har en dreamzone madras i de mål du søger 

http://jysk.dk/sovevaerelse/madrasser/springmadrasser/plus/madras-70x190-plus-s20-dreamzone?gclid=CjwKEAjwrcC9BRC2v5rjyvSbhWASJACKkjDzFhgqBnq7lsixMqCGEqHhrn-wNAqluPr0hbl4QOLsWhoC91Hw_wcB

Anmeld Citér

14. august 2016

"Anarkisten"

Klumpe-dumpe skriver:

JYSK har en dreamzone madras i de mål du søger 

http://jysk.dk/sovevaerelse/madrasser/springmadrasser/plus/madras-70x190-plus-s20-dreamzone?gclid=CjwKEAjwrcC9BRC2v5rjyvSbhWASJACKkjDzFhgqBnq7lsixMqCGEqHhrn-wNAqluPr0hbl4QOLsWhoC91Hw_wcB

Tak, har ser lidt på den. Har så i mellemtiden læst, at børn under 50 kg bør sove på skum eller latex, da de ikke kan presses fjedrene nok ned i madressen til at ligge rigtig med ryg, skulder mm. 

Så det ender nok med at vi køber den samme madras igen og når der nu er 2 for 1 pris, så har vi jobplan en at skifte ud med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.