Første jordemoder besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Dictes mor

Så har vi været afsted til jordemoderen for første gang. Det gik fint, vi havde egentlig ikke så meget at spørge om, så vi snakkede bare om det normale ting, som kostvaner, motion og så en smule om valg af fødselssted. Min jordemoder er åbenbart stor fortaler for hjemmefødsel, men men men det er slet ikke noget jeg har lyst til.

Så fik vi hørt hjertet på den lille, det er altid hyggeligt.

Og jeg blev vejet, og jeg har taget (og hold nu fast de damer) 1 kg på   He he, jeg troede, at det var meget mere, så det var noget af en overraskelse, men også en god en, for så er der lidt kilo at vokse på endnu

Men det var en fin tur derind, og jordemoderen virker meget sød, så det skal jeg nok blive glad for. Næste besøg bliver så den 30 december, så der er jo længe længe til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Karo

Dejligt at høre at det gik godt, og det er altid dejligt at høre hjertelyd.

Jeg skal først til jordmoder d. 28 oktober, så der er længe til endnu. Og jeg må ærligt indrømme at jeg syndes det er lidt sent at skulle der op første gang når jeg er over halvvejs.

Anmeld

30. september 2009

Dictes mor

Det er godt nok også sent! Men hvor mange gange skal du så afsted? Og tror du, at det er fordi du er anden gangs fødende. Jeg synes, da bare at det lyder underligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.