Gravid på p-piller. Symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.778 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg står I en situation hvor jeg ikke ved om det er indbildning eller at der rent faktisk sker noget? 

Sagen er at jeg aborterede i slut marts og startede op på p-piller med det samme. Har taget dem uden problemer. Pludselig er jeg begyndt og have vanvittig kvalme, og jeg kan kun sammenligne det med graviditets kvalmen.. Sådan en irriterende en der bare er der og gør jeg ikke har lyst til mad.. Har jævnligt sex med min nye partner som jeg mødte lige efter aborten. Men har nærmest taget p piller punktligt, på nær en (men skete efter kvalmen var opstået)

Men samtidig med det, så har min søster lige født. Her 2 måneder før jeg selv skulle have termin, og det gør vanvittigt ondt og selvfølgelig ville jeg ønske det var mig lige om lidt. Så jeg tænker om jeg kan indbilde mig disse symptomer?

folk der er blevet gravide på p piller, hvordan har i kunne mærke det? 

Jeg har ikke haft stop i mine p piller denne "runde", så ved ikke om jeg ville bløde. Og ja det ville være så nemt og tage en test, men noget blokere lidt, og det selvfølgelig frygten. Så ville bare lige enten have af vide jeg er helt tosset eller om der er en mulighed... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg står I en situation hvor jeg ikke ved om det er indbildning eller at der rent faktisk sker noget? 

Sagen er at jeg aborterede i slut marts og startede op på p-piller med det samme. Har taget dem uden problemer. Pludselig er jeg begyndt og have vanvittig kvalme, og jeg kan kun sammenligne det med graviditets kvalmen.. Sådan en irriterende en der bare er der og gør jeg ikke har lyst til mad.. Har jævnligt sex med min nye partner som jeg mødte lige efter aborten. Men har nærmest taget p piller punktligt, på nær en (men skete efter kvalmen var opstået)

Men samtidig med det, så har min søster lige født. Her 2 måneder før jeg selv skulle have termin, og det gør vanvittigt ondt og selvfølgelig ville jeg ønske det var mig lige om lidt. Så jeg tænker om jeg kan indbilde mig disse symptomer?

Jeg har ikke haft stop i mine p piller denne "runde", så ved ikke om jeg ville bløde. Og ja det ville være så nemt og tage en test, men noget blokere lidt, og det selvfølgelig frygten. Så ville bare lige enten have af vide jeg er helt tosset eller om der er en mulighed... 

Jeg blev gravid på p piller for nogle år siden. Jeg havde ingen symptomer udover ondt i underlivet. 

Men med de ting du fortæller lyder det for mig som indbildning. Men der er jo ikk andet at gøre end at teste 

Anmeld Citér

14. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg mærkede ingen symptomer udover udebleven mens, da jeg blev gravid på p-piller. Jeg testede da jeg var var 5+1 (har jeg senere regnet mig frem til) og kvalmen begyndte først en lille uge senere. Brysterne blev spændte efter et par dage..

Men kvalme og ømme bryster er også meget almindelige bivirkninger på p-piller, ogsåselvom man ikke fik det da man startede med dem. Jeg døjer selv meget med spændte bryster og sporadisk kvalme nu jeg er på p-piller igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.