Jeg står I en situation hvor jeg ikke ved om det er indbildning eller at der rent faktisk sker noget?
Sagen er at jeg aborterede i slut marts og startede op på p-piller med det samme. Har taget dem uden problemer. Pludselig er jeg begyndt og have vanvittig kvalme, og jeg kan kun sammenligne det med graviditets kvalmen.. Sådan en irriterende en der bare er der og gør jeg ikke har lyst til mad.. Har jævnligt sex med min nye partner som jeg mødte lige efter aborten. Men har nærmest taget p piller punktligt, på nær en (men skete efter kvalmen var opstået)
Men samtidig med det, så har min søster lige født. Her 2 måneder før jeg selv skulle have termin, og det gør vanvittigt ondt og selvfølgelig ville jeg ønske det var mig lige om lidt. Så jeg tænker om jeg kan indbilde mig disse symptomer?
folk der er blevet gravide på p piller, hvordan har i kunne mærke det?
Jeg har ikke haft stop i mine p piller denne "runde", så ved ikke om jeg ville bløde. Og ja det ville være så nemt og tage en test, men noget blokere lidt, og det selvfølgelig frygten. Så ville bare lige enten have af vide jeg er helt tosset eller om der er en mulighed... 
Anmeld
Citér