Maven sidder allerede meget lavt uge 25

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. august 2016

MissTas

Min mave har egentlig hele graviditeten siddet forholsvis lavt, men den sidder så lavt at folk er begyndt at kommenterer det. Andre der har haft en mave der allerede i uge 25 sad meget lavt?? Og stadig har født nogenlunde til tiden?? Vi venter os en lille dreng, men han skulle nødig komme endnu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2016

Ayasmor

Min mave har egentlig hele graviditeten siddet forholsvis lavt, men den sidder så lavt at folk er begyndt at kommenterer det. Andre der har haft en mave der allerede i uge 25 sad meget lavt?? Og stadig har født nogenlunde til tiden?? Vi venter os en lille dreng, men han skulle nødig komme endnu

Min mave med min søn (2. Grav.) sad også væsentlig lavere end med min datter. Hele vejen igennem faktisk, og derfor havde jeg heller aldrig besvær med åndenød eller lign. pga. presset. Jeg fødte 2 dage over termin, kontra 9 dage over første gang

Anmeld Citér

13. august 2016

MissTas

Ayasmor skriver:

Min mave med min søn (2. Grav.) sad også væsentlig lavere end med min datter. Hele vejen igennem faktisk, og derfor havde jeg heller aldrig besvær med åndenød eller lign. pga. presset. Jeg fødte 2 dage over termin, kontra 9 dage over første gang

Okay.. Dejligt at vide min den sidder bare så lavt allerede at ikke engang trusser og bikini kan sidde nogenlunde normalt fordi den sidder så lavt .. og da min mor så siger i dag "hold da op, den sidder godtnok allerede meget lavt" så tænkte jeg bare.. Hmm, er det unormalt så tidligt 

Anmeld Citér

14. august 2016

Ayasmor

MissTas skriver:

Okay.. Dejligt at vide min den sidder bare så lavt allerede at ikke engang trusser og bikini kan sidde nogenlunde normalt fordi den sidder så lavt .. og da min mor så siger i dag "hold da op, den sidder godtnok allerede meget lavt" så tænkte jeg bare.. Hmm, er det unormalt så tidligt 

Det gjorde min også Den sad generelt bare anderledes... Måske pga , at det nu var en dreng derinde.... Det skal jeg ikke kunne sige  

Det var i hvert fald normalt for mig

Anmeld Citér

14. august 2016

MissTas

Ayasmor skriver:

Det gjorde min også Den sad generelt bare anderledes... Måske pga , at det nu var en dreng derinde.... Det skal jeg ikke kunne sige  

Det var i hvert fald normalt for mig

Super nok ikke noget at være bekymret for så 

Anmeld Citér

14. august 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg tænker absolut ikke at du skal være bekymret når du fortæller at maven har siddet lavt i hele graviditeten. 

Det var noget andet hvis den pludselig sank voldsomt.

Anmeld Citér

14. august 2016

Ayasmor

MissTas skriver:

Super nok ikke noget at være bekymret for så 

Det ville jeg ikke være, alene pga mavens placering men det er da selvfølgelig noget, man er obs på, specielt med tanke for risikoen for tidlig fødsel, pga. Medicinen  

Anmeld Citér

14. august 2016

MissTas

Ayasmor skriver:

Det ville jeg ikke være, alene pga mavens placering men det er da selvfølgelig noget, man er obs på, specielt med tanke for risikoen for tidlig fødsel, pga. Medicinen  

Præcis og jeg er jo i risiko pga en kronisk sygdom og fast medicin 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.