Følge min drøm, eller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2016

xStinepigen

DO IT! Du er din egen lykkesmed - ikke dømmende folk! Og så mystisk er det vist heller ikke at være alene med flere børn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2016

Morfor3

DO IT!!!!! 

Jeg hopper altså ikke helt i den der "de andre søskende har en far" for situationen kunne lige så godt være en mor med 4 børn med 2 forskellige mænd og hvor den ene ikke ønsker kontakt. 

Familier i dag er så forskellige og jeg synes helt ærligt at du skal følge din drøm. Søskende er guld værd og hellere fortryde noget man gjorde end det man aldrig gjorde.

Børn er også.svære at fortryde.  

Jeg tror på man kan finde en løsning på alting også hvis din graviditet bliver kompliceret eller der skulle komme tvillinger. Se løsningerne istedet for begrænsninger/problemer 

Anmeld Citér

16. august 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg ville ikke gøre det. 

jeg tror jeg ville være bange for at det gik ud over de to børn du allerede har. Jeg synes du har et større ansvar for dem end en ufødt baby. Det kan blive rigtig hårdt og svært at opfylde alles behov. 

Men du kan jo kun selv mærke efter hvad der er rigtigt for dig. 

Jeg tror dog ofte vi kvinder savner et sidste barn. Jeg skal ikke have flere men mærker ofte savnet/ønsket om en lille baby. Tror det er hormonelt/generne der driller 

Anmeld Citér

16. august 2016

Muffinmus

Mariehøne123 skriver:

Jeg ville ikke gøre det. 

jeg tror jeg ville være bange for at det gik ud over de to børn du allerede har. Jeg synes du har et større ansvar for dem end en ufødt baby. Det kan blive rigtig hårdt og svært at opfylde alles behov. 

Men du kan jo kun selv mærke efter hvad der er rigtigt for dig. 

Jeg tror dog ofte vi kvinder savner et sidste barn. Jeg skal ikke have flere men mærker ofte savnet/ønsket om en lille baby. Tror det er hormonelt/generne der driller 

Du har ret i at vi ofte vi gå med ønsket om en mere tror jeg.

Her har vi tre på 4,7,9, og nr tre har trukket tænder ud. Sov dårligt, og der er altid en der har brug for en. At sidde med en bog og slappe af før kl 21 er håbløst, vi er altid på...og vi er to om det.

Kunne ikke forestille mig at være en.jeg ville brænde ud lyn hurtigt da der ikke findes noget mig tid så.nu kan jeg få mig tid når jeg handler lidt ind. Få ro i hovedet mens min mand hygger dig lidt.

Jeg synes to børn var nemt overskueligt og hyggeligt.  Jeg elsker at være mor til tre, men det nemme og overskuelige har været borte i de fire år nu. Jeg ved det kommer igen og jeg glæder mig til en dag måske at føle mig med igen, have overskud,  få min nattesøvn hver nat.

Jeg tænker mange bliver overrasket over at nr tre kan fylde så meget i nogle familier. 

Når alt dette er sagt, så skal tsgøre dom hun føler for, men vide at chancen for at det bliver hårdt i en del år, er der, at fritiden og overskuddet der lige et fundet forsvinder igen. At man måske skal til at føle sig træt 24/7 igen og sige nej til mange ting igen.

Men børn er også den største gave man kan få nogensinde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.