testet positiv på samme tid i hver graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
1 synes godt om
13. august 2016

Eskimoen

jer der har været gravide flere gange. 

Har i kunne testet positiv på samme tid i hver graviditet, eller har det fx været 3+5 en gang, og så måske først 5+0 (eller mere) i den næste?

er 10 dage over tid, for første gang nogensinde. Ved 1. Barn testede jeg 4+1 og nu siger den fortsat negativ, trods symptomer og blot en pletblødning ved venter mens-tid... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2016

God-mor

Eskimoen skriver:

jer der har været gravide flere gange. 

Har i kunne testet positiv på samme tid i hver graviditet, eller har det fx været 3+5 en gang, og så måske først 5+0 (eller mere) i den næste?

er 10 dage over tid, for første gang nogensinde. Ved 1. Barn testede jeg 4+1 og nu siger den fortsat negativ, trods symptomer og blot en pletblødning ved venter mens-tid... 

Første barn 3+3 og anden gang 4+2 meget svagt! Men er også blevet sat en uge tilbage her anden gang.

Anmeld Citér

13. august 2016

Eskimoen

God-mor skriver:

Første barn 3+3 og anden gang 4+2 meget svagt! Men er også blevet sat en uge tilbage her anden gang.

Så du blev sat tilbage ved scanning?

men tillykke med næste spire. Dejligt 

jeg håber bare den er der... Har prøvet i over et år...

Anmeld Citér

13. august 2016

God-mor

Eskimoen skriver:

Så du blev sat tilbage ved scanning?

men tillykke med næste spire. Dejligt 

jeg håber bare den er der... Har prøvet i over et år...

Ja blev scannet i går og blev der sat en uge tilbage. (Tidlig scanning) og skal så scannes igen fredag for at se om der, der er hjerteblink. Og mange tak Krydser fingre for den er der for dig denne gang

Anmeld Citér

13. august 2016

Eskimoen

God-mor skriver:

Ja blev scannet i går og blev der sat en uge tilbage. (Tidlig scanning) og skal så scannes igen fredag for at se om der, der er hjerteblink. Og mange tak Krydser fingre for den er der for dig denne gang

Tusind tak

Anmeld Citér

13. august 2016

CC79

Ja det har været forskelligt fra gang til gang. Har oplevet at ku teste klart positiv to dage over tid men har også oplevet først at ku teste positivt en uge over tid. Denne her gang ku jeg teste positivt 4 dage før tid. Så det ka sagtens variere ligesom symptomerne ka gøre det. Held og lykke med det.

Anmeld Citér

13. august 2016

Eskimoen

CC79 skriver:

Ja det har været forskelligt fra gang til gang. Har oplevet at ku teste klart positiv to dage over tid men har også oplevet først at ku teste positivt en uge over tid. Denne her gang ku jeg teste positivt 4 dage før tid. Så det ka sagtens variere ligesom symptomerne ka gøre det. Held og lykke med det.

Tak der må da siges at være forskel for dit vedkommende. Jeg håber der kommer to streger en af de kommende dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.