Kære Sundhedsplejerske,
I dag er det 4 uger siden jeg fik foretaget en medicinsk abort, da fosteret var gået til grunde i uge 5. Aborten forløb som den skulle. Jeg blødte i en uges tid, og da vi var til tjek fik vi af vide at alt var kommet ud. Jeg har efterfølgende, for at være helt sikker, taget en graviditetstest som var negativ.
Da jeg blev gravid sidst gik jeg til zoneterapi for at få sat gang i systemet efter et p-pille forbrug på 10 år. Dette virkede super godt. Efter 2 gange i den første cyklus fik jeg ægløsning og blev ikke gravid, og i næste cyklus fik jeg ægløsning efter 1 gangs zoneterapi og blev så gravid..
I tirsdags forsøgte vi os med zoneterapi igen (dvs. 3,5 uge efter aborten) men mine ægløsningstest har ikke udviklet sig, overhovedet, i de sidst 14 dage.. Er der noget jeg/vi kan gøre for at vække systemet igen? For dette er lidt frustrerende..
Det skal lige siges at jeg tager vitaminer og tager en ægløsningstest om dagen, og ellers er jeg faktisk god til at ligge baby tankerne væk, men bare hygge med kæreste, venner og læse en god bog..
Lisbeths svar
Hej!
Efter en medicinsk abort,kan der komme ubalance i din egen hormonproduktion. Klart du bliver frustreret.
Jeg vil anbefale dig at fortsætte med zoneterapien, afvente en normal menstruation og se om ikke ægløsningen kommer igang.
Det virker, som du tager det helt roligt, og det er denne ro og tro, der skal hjælpe din krop igang igen, sammen med behandlingen.
Du har været gravid, desværre gik fostret til grunde. alligevel skal det nok lykkes dig/jer.
Ønsker held og lykke med projekt baby.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk