Håber den er der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. august 2016

Anonym trådstarter

God aften, er lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan være gravid og i så fald hvor længe jeg er henne, kan ikke helt finde ud af de der 3 + 4 og 4+2 og hvad det ellers hedder, jeg havde mens sidste gang 16.7 jeg har normalt 29 dage så ud fra hvad jeg kan forstå skulle jeg have mens igår. Det fik jeg ikke, i følge de beregninger jeg har læst vil jeg evt være 4+2 er det 4 uger og 2 dage??? Altså skulle der evt komme en baby i April?!

Mine bryster gør ondt det kan self også være mens der er på vej, men jeg syntes det er en anderledes følelse, denne gang. Jeg ved ikke hvad muren i maven betyder men det rumler en del, er det normalt? Det får jeg ikke normalt ved mens.

hvornår vil det være passende at teste imorgen ? Eller skal jeg vente en uge mere og se om mens kommer? 

Hvad er jeres erfaringer? Jeg vil være glad for tip og råd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2016

Baby2017

Anonym skriver:

God aften, er lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan være gravid og i så fald hvor længe jeg er henne, kan ikke helt finde ud af de der 3 + 4 og 4+2 og hvad det ellers hedder, jeg havde mens sidste gang 16.7 jeg har normalt 29 dage så ud fra hvad jeg kan forstå skulle jeg have mens igår. Det fik jeg ikke, i følge de beregninger jeg har læst vil jeg evt være 4+2 er det 4 uger og 2 dage??? Altså skulle der evt komme en baby i April?!

Mine bryster gør ondt det kan self også være mens der er på vej, men jeg syntes det er en anderledes følelse, denne gang. Jeg ved ikke hvad muren i maven betyder men det rumler en del, er det normalt? Det får jeg ikke normalt ved mens.

hvornår vil det være passende at teste imorgen ? Eller skal jeg vente en uge mere og se om mens kommer? 

Hvad er jeres erfaringer? Jeg vil være glad for tip og råd.

Altså det er 29 dage siden din sidste mens så det er jo 4 hele uger og 1 dag.  Dvs.  At er du gravid vil du være 4+1 man tæller fra første mens dag i cyklus.  Du burde kunme teste nu.  Jeg testede selv meget svagt positiv da jeg var 3+6. Jeg havde meget ømme bryster murren i underlivet og alle mulige andre symptomer.  Jeg vidste på sin vis jeg var gravid da jeg kunne mærke det.  Så synes bare du skal tage en test og prøve at se hvad den viser

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.