Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.441 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2016

Anonym trådstarter

Vi var til en tidlig scanning i dag, hvor jeg er 6+2 regnet udfra sidste mens dato. Hende der scannede kunne kun se gestinationssæk og blommesæk med ikke et embroy endnu og mener jeg er 1 uge kortere hende altså ca 5 fulde uger. Skal scannes igen om 1 uge. 

Nogle erfaringer? Er det normalt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

mija

Ja det er meget normalt at blive sat tilbage ved tidlige scanninger  

- Jeg blev sat 8 dage tilbage ved tryghedsscanning, og til nf scanning blev jeg sat 4 dage frem igen  

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Ja det er meget normalt at blive sat tilbage ved tidlige scanninger  

- Jeg blev sat 8 dage tilbage ved tryghedsscanning, og til nf scanning blev jeg sat 4 dage frem igen  

Tak for svar, jeg håber at jeg bare er kortere henne og vi kan se foster på fredag!

Anmeld Citér

12. august 2016

mija

Krydser fingre for dig, og håber på det bedste!

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Krydser fingre for dig, og håber på det bedste!

Tak

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym

Nu spørger jeg lige i denne tråd. Er gravid for første gang. Kan man godt be om at blive scannet tidligere uden der er noget i vejen? Hvis ja, koster det så penge og hvem skal man kontakte? :-)

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu spørger jeg lige i denne tråd. Er gravid for første gang. Kan man godt be om at blive scannet tidligere uden der er noget i vejen? Hvis ja, koster det så penge og hvem skal man kontakte? :-)

Dette var en privat scanning hos lilleliv i KBH

Anmeld Citér

13. august 2016

mth

Anonym skriver:

Vi var til en tidlig scanning i dag, hvor jeg er 6+2 regnet udfra sidste mens dato. Hende der scannede kunne kun se gestinationssæk og blommesæk med ikke et embroy endnu og mener jeg er 1 uge kortere hende altså ca 5 fulde uger. Skal scannes igen om 1 uge. 

Nogle erfaringer? Er det normalt.

Jeg er 8+3 idag, har været i behandling så der er ingen tvivl om hvornår jeg er blevet gravid. Jeg har været til 2 tidligere scanninger da min sidste graviditet endte i MA. Til den første scanning 7+2 var der et fint hjerteblink men den var så lille at lægen vil engang måle størrelsen. Igår kunne man sagtens tyde en lille bebs på skærmen med et flot hjerterytme, så der var sket rigtig meget på en uge. 

Jeg var ellers forberedt på endnu en MA fordi jeg syntes den første scanning gik så dårligt. Den er stadigvæk lidt lille i forhold til hvor langt jeg er henne, men klinikken var ikke nervøs da alt andet så fint ud. De sagde at i teorien vokser alle fostre end frem til uge 12, men det er ikke det, de ser i praksis. 

Anmeld Citér

13. august 2016

Anonym trådstarter

mth skriver:

Jeg er 8+3 idag, har været i behandling så der er ingen tvivl om hvornår jeg er blevet gravid. Jeg har været til 2 tidligere scanninger da min sidste graviditet endte i MA. Til den første scanning 7+2 var der et fint hjerteblink men den var så lille at lægen vil engang måle størrelsen. Igår kunne man sagtens tyde en lille bebs på skærmen med et flot hjerterytme, så der var sket rigtig meget på en uge. 

Jeg var ellers forberedt på endnu en MA fordi jeg syntes den første scanning gik så dårligt. Den er stadigvæk lidt lille i forhold til hvor langt jeg er henne, men klinikken var ikke nervøs da alt andet så fint ud. De sagde at i teorien vokser alle fostre end frem til uge 12, men det er ikke det, de ser i praksis. 

Tillykke med graviditeten og tak for svar. Håber det også blot er en lidt sløv bønne jeg har i maven og at den bliver derinde. 

Anmeld Citér

13. august 2016

Milalas

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten og tak for svar. Håber det også blot er en lidt sløv bønne jeg har i maven og at den bliver derinde. 

Jeg følger lige med på din tråd, for jeg har oplevet præcis det samme i dag og må nok indrømme at jeg blev slået helt ud Men det er da rart at læse at andre også har prøvet det uden at det nødvendigvis er noget dårligt. 

Min jordemoder sagde så at jeg først skulle komme tilbage om 3 uger - der synes jeg virkelig der er lang tid til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.