...at møde gamle 'bekendtskaber' igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
10 svar
1 synes godt om
12. august 2016

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Åhhh! Simpelthen så pjattet, ved det godt - MEN jeg er ret dårlig tilpas ved at møde gamle kærester, en gangs bekendtskabets eller B-venner for den sags skyld! Jeg har netop erfaret at sidstnævntes søn er startet på samme skole som mit barns! Vi havde noget kørende for ca 12 år siden, var aldrig kærester men glade for hinanden - stod på et års tid! Og jeg synes det er SÅ kikset når vi mødes i garderoben Jeg har en skøn kæreste og har INTET i klemme men alligevel er det bare mega akavet! Hvordan har I det når I støder ind i gamle bekendtskaber?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

Leneur

Momselomse skriver:

Åhhh! Simpelthen så pjattet, ved det godt - MEN jeg er ret dårlig tilpas ved at møde gamle kærester, en gangs bekendtskabets eller B-venner for den sags skyld! Jeg har netop erfaret at sidstnævntes søn er startet på samme skole som mit barns! Vi havde noget kørende for ca 12 år siden, var aldrig kærester men glade for hinanden - stod på et års tid! Og jeg synes det er SÅ kikset når vi mødes i garderoben Jeg har en skøn kæreste og har INTET i klemme men alligevel er det bare mega akavet! Hvordan har I det når I støder ind i gamle bekendtskaber?

Jeg siger bare hej og lader ellers som ingenting.

Anmeld Citér

12. august 2016

Sprit25

Jeg er en af de der irriterende typer, der bliver mega begejstret og krammer løs. Altid lidt akavet men jeg bliver altid glad for at se et godt bekendtskab. 

Men af min flirts er min bedste venner nu og ham var jeg i byen med i fredags. Altså ja

har en enkelt Eks jeg altid bliver lidt puha overfor men ja det var en meget lang historie

Anmeld Citér

12. august 2016

Momselomse

Leneur skriver:

Jeg siger bare hej og lader ellers som ingenting.

Okay! Det lyder sgu meget praktisk Det ville jeg godt kunne tænke mig at føle

Anmeld Citér

12. august 2016

Momselomse

Sprit25 skriver:

Jeg er en af de der irriterende typer, der bliver mega begejstret og krammer løs. Altid lidt akavet men jeg bliver altid glad for at se et godt bekendtskab. 

Men af min flirts er min bedste venner nu og ham var jeg i byen med i fredags. Altså ja

har en enkelt Eks jeg altid bliver lidt puha overfor men ja det var en meget lang historie

Hihi ja, sådan kan man jo osse gøre! Det vil jeg bare sige, at det IKKE er mit mål at komme til at give ham en ordentlig bamsekrammer - så kan man tale om pinlighed

Ville bare ønske mere afslappethed indeni mig...IKKE fordi jeg kampsveder eller kegler rundt! Bare skod at håbe at man ikke kommer til at møde ' nogen'!

Anmeld Citér

12. august 2016

A-1995

Jeg er også vildt dårlig til det.. Når jeg ser gamle venner og sådan noget Så hilser jeg kort men skynder mig videre...

møder jeg derimod min gamle flirt Så er den helt gal. Jeg lader som Om jeg ikke hr set ham samtidig med at min puls ligger på 200 og jeg fumler rundt... Vildt akavet.. 

Ville ønske jeg turde hilse og snakke men kan slet ikke være i mig selv altså.. ��

Anmeld Citér

12. august 2016

Momselomse

A-1995 skriver:

Jeg er også vildt dårlig til det.. Når jeg ser gamle venner og sådan noget Så hilser jeg kort men skynder mig videre...

møder jeg derimod min gamle flirt Så er den helt gal. Jeg lader som Om jeg ikke hr set ham samtidig med at min puls ligger på 200 og jeg fumler rundt... Vildt akavet.. 

Ville ønske jeg turde hilse og snakke men kan slet ikke være i mig selv altså.. ��

Har det på præcis samme måde! Vildt irriterende - for mit vedkommende er alt med ham afsluttet for mange år siden, vi har begge familie osv.! Derfor burde der jo ingen reaktion/påvirkning være

Anmeld Citér

12. august 2016

migxher

Der er den her ene fyr jeg det lidt skidt med at løbe ind i. Vi er fra den samme lille by, og uheldigvis bor mine forældre stadig i den lille by, så det sker at jeg render ind i ham, fordi hans forældre selvfølgelig også bor der  Han knuste mit hjerte da jeg var 16-17 år, min første store kærlighed, han var et par år ældre. Første gang vendte jeg mig om og stormede ud af dagligbrugsen, efterfølgende bliver det til et par akavet hej´er. Meeen jeg undgår ham stadig hvis jeg kan...

Anmeld Citér

12. august 2016

Momselomse

migxher skriver:

Der er den her ene fyr jeg det lidt skidt med at løbe ind i. Vi er fra den samme lille by, og uheldigvis bor mine forældre stadig i den lille by, så det sker at jeg render ind i ham, fordi hans forældre selvfølgelig også bor der  Han knuste mit hjerte da jeg var 16-17 år, min første store kærlighed, han var et par år ældre. Første gang vendte jeg mig om og stormede ud af dagligbrugsen, efterfølgende bliver det til et par akavet hej´er. Meeen jeg undgår ham stadig hvis jeg kan...

Årh, det lyder ikke sjovt

Kan virkelig godt sætte mig ind i, hvordan det må være at møde ham! Puha!

For mit vedkommende er ingens hjerter blevet knuste, synes bare det er vildt kikset at stå der i garderoben med tanke på alt det 'blingbling' jeg har lavet med ham Pyh...sådan lidt pinligt på en eller anden måde! Og så bliver det heller ikke bedre hvis min kæreste er med...nej nej nej

Anmeld Citér

12. august 2016

Troldemommi

Momselomse skriver:

Åhh ja åhh det er træls, der findes en mand, når jeg ser ham ja så er jeg bare nødt til at gemme mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.