Han tog vores børn med hjem til sin flirt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. august 2016

Anonym trådstarter

Yes. Han kørte halvanden time mens jeg var i skole, hjem til sin forelskelse MED VORES BØRN. Imens troede jeg han var hjemme ved sin mor som han sagde han skulle. Han kom desuden 2 timer efter jeg havde fri, og sørgede dermed for jeg missede et møde med mi. Kommende praktik plads!!! Vi er forresten gift !!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Yes. Han kørte halvanden time mens jeg var i skole, hjem til sin forelskelse MED VORES BØRN. Imens troede jeg han var hjemme ved sin mor som han sagde han skulle. Han kom desuden 2 timer efter jeg havde fri, og sørgede dermed for jeg missede et møde med mi. Kommende praktik plads!!! Vi er forresten gift !!!

Wow, sikke da en skidt person du er gift med, hvorfor er du gift med sådan en stodder? 

Kom videre i livet uden ham.

Anmeld Citér

12. august 2016

Newsence

er I gået fra hinanden eller var han utro?

dit indlæg forvirre mig lidt

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

Newsence skriver:

er I gået fra hinanden eller var han utro?

dit indlæg forvirre mig lidt

Vi er gift lidt endnu. Jeg søgte om skilsmisse efterfølgende. 

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Wow, sikke da en skidt person du er gift med, hvorfor er du gift med sådan en stodder? 

Kom videre i livet uden ham.

Har søgt om skilsmisse. Men jeg er bare så vred og skuffet og såret . Det er så surrealistisk at han kunne finde på sdåsn noget!!

Anmeld Citér

12. august 2016

Newsence

ok så i var gift og sammen da han gjorde det..

Jamen så har du jo ret i at søge skilsmisse og du kan endda forlange straksskilsmisse hvis han har været utro selvom I ikke er enige.

Øv bøv har selv været udsat for utroskab hvor han mente at hun skulle med til vores barns dåb og have en central rolle. FUCK hvor er jeg glad for jeg fandt ud af det inden.

Men altså det bedst du nu kan gøre er at sørge. Det er sgu ok at være ked af det og såret. Lad ham vide at du ikke ønsker kontakt andet end vedrørende børnene som I jo skal samarbejde omkring. Og få lidt ro på. Få nogle mennesker omkring dig du kan snakke med og giv dig selv tid og plads til at føle de ting du føler. 

Der findes en anden mand til dig derude, men først skal du komme over det her og det tager tid at hele.

Kram

Anmeld Citér

12. august 2016

Rauw

Han må være en speciel form for dum og egoistisk og ondskabsfuld, normale mennesker gør ikke sådan. Har han så været utro imens hans børn har kigget på? Føj! Godt du skal skilles fra ham, for du kan næsten kun finde bedre mænd end ham. Jeg tror seriøst jeg havde kastet noget tungt i hovedet på ham hvis det var min mand. Måske det ku slå et par brikker på plads i hans forskruede hovede. Illoyale mennesker kan man ikke bruge til en skid. Ud med ham og videre med dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.