Jeg er fuldkommen chokeret.........
Jeg fik i går en kold skulder af min tidligere svigermor, da hun siger, at jeg har skrevet til dem, at jeg ikke ønsker dem i mit liv. Det passer slet ikke og da jeg bad om at se beskeden, nægtede hun... Vi har altid haft et godt forhold til hinanden, selvom mit forhold til tider har været anstrengt med min ekskæreste... Jeg spørger min store datter, der er fra et tidligere forhold, om hun har noget med sagen at gøre, men hun nægter... Mens hun er hos en veninde, får jeg en besked fra min ekssvigermor om, at vi ikke skal kontakte dem mere. De vil kontakte min søn, når han er gammel nok. (Min søn er 2 år nu.)
Min store datter (15 år) har tilsyneladende sendt en ikke så pæn SMS til hende efterfølgende, og selvom jeg bad min ekssvigermor om, at bare blokere min datter, så det ikke skulle gå ud over min søn, at min datter ikke lige tænkte sig om, så fik jeg intet svar...
I går fandt min eks og jeg netop en løsning med vores søn efter flere måder med meget rod, så nu er jeg rædselsslagen for, at han også slår hånden af ham... Jeg har sendt en SMS til ham, der forklarer det hele fra min side. Jeg har endda givet ham koden til min facebook, så han kan se, at jeg vitterlig ikke har sendt nogen besked til hende, men altid har prøvet det bedste...
Jeg føler mig vred, ked af det og samtidig chokeret over, at hun kaster håndklædet i ringen for så lidt. Vi kunne vel snakke om tingene
Åh hvor er jeg ked af det på min søns vegne... Og jeg forstår det ikke, hans farmor har altid forgudet ham.
Jeg føler mig så magtesløs....
Anmeld
Citér