Ny* Hvad vejde jeres børn da de blev født...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad vejde dit barn ved fødslen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.021 visninger
58 svar
0 synes godt om
30. september 2009

NaFe

Så prøver jeg lige igen...

Er lidt nysgerrig for a høre hvad jeres børn vejde da de blev født. Personligt syntes jeg selv a børn vejer mere og mere...men ved slet ikke om der er hold i det.... Så ville da se hvad gennemsnittet er herinde i hvert fald

Selv fik jeg Feluca på 49 cm og 3300g

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Honningblomst

Som skrevet i mit andet svar er det jo svært når man har flere børn og kun må svare på et.
Min den ældste vejede 4800g da han blev født, men der gik jeg 16 dage over tid...min nummer to vejede allerede 4500g da han blev taget ved ks (38+0) så han var blevet over 5 kg hvis jeg havde gået tiden ud, men heldigvis slap jeg for det.
Konrad var en rigtig lille fin baby på kun 3800g og det var skønt at prøve at få en rigtig baby...
Knus..

Anmeld

30. september 2009

Valle81

Feluca09 skriver:

Så prøver jeg lige igen...

Er lidt nysgerrig for a høre hvad jeres børn vejde da de blev født. Personligt syntes jeg selv a børn vejer mere og mere...men ved slet ikke om der er hold i det.... Så ville da se hvad gennemsnittet er herinde i hvert fald

Selv fik jeg Feluca på 49 cm og 3300g

Hejsa

Min datter Asta var 49 cm og vejede 3120:0) Lille fin baby:0)

Anmeld

30. september 2009

Stumpen

Mathilde kom til verden 14 dage over tid og vejede 4150
Victoria kom til verden 17 dage over tid og vejede 4380

Anmeld

30. september 2009

NaFe

Eva skriver:

Som skrevet i mit andet svar er det jo svært når man har flere børn og kun må svare på et.
Min den ældste vejede 4800g da han blev født, men der gik jeg 16 dage over tid...min nummer to vejede allerede 4500g da han blev taget ved ks (38+0) så han var blevet over 5 kg hvis jeg havde gået tiden ud, men heldigvis slap jeg for det.
Konrad var en rigtig lille fin baby på kun 3800g og det var skønt at prøve at få en rigtig baby...
Knus..

Nå det da også lidt store børn de første to.... Tror du bare det tilfældigt a de to første var så store?? Altså gjorde du noget forskelligt under graviditeterne??

Men ja det er lidt surt man kun kan svare en gang...

Anmeld

30. september 2009

Mira0911

Jeg gik 14 dage over lige præcis, Julie vejede 3063.

Anmeld

30. september 2009

Joan ( Smallie )

Begge mine unger vejet 3340g og var 50 cm så det er lige til at huske

Anmeld

30. september 2009

cille22

Jeg har stemt under 3kg, da 2 af vores børn vejede under 3kg

mathias fra okt 04 var den største og han vejede 3350g er født i uge 39+4

nana fra okt 06 vejede 2800g hun er født i uge 38+1

Silje fra feb 09 vejede 2700g og er født i uge 38+5

Med venlig hilsen cecilie

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Feluca09 skriver:

Nå det da også lidt store børn de første to.... Tror du bare det tilfældigt a de to første var så store?? Altså gjorde du noget forskelligt under graviditeterne??

Men ja det er lidt surt man kun kan svare en gang...

ja, de første var store....tja, jeg tror faktisk det i mit tilfælde var fordi jeg var overvægtig da jeg blev gravid med de to ældste. Det er i hvert fald den eneste forskel der var på de to og på den sidste.
Min den mellemste er fortsat en stor dreng og den yngste er meget mindre. Men min den ældste er også lille, men det er jo fordi han er væksthæmmet pga hans sygdom, så det kan jeg jo ikke rigtig sammenligne.
Knus..

Anmeld

30. september 2009

Rikke, Liam & Linus

Liam var en lille fis på 45 cm og 2934 gram.
Jeg gik 3 dage over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.