Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Feluca09 skriver:Så prøver jeg lige igen...Er lidt nysgerrig for a høre hvad jeres børn vejde da de blev født. Personligt syntes jeg selv a børn vejer mere og mere...men ved slet ikke om der er hold i det.... Så ville da se hvad gennemsnittet er herinde i hvert faldSelv fik jeg Feluca på 49 cm og 3300g
Mathilde kom til verden 14 dage over tid og vejede 4150Victoria kom til verden 17 dage over tid og vejede 4380
Eva skriver:Som skrevet i mit andet svar er det jo svært når man har flere børn og kun må svare på et.Min den ældste vejede 4800g da han blev født, men der gik jeg 16 dage over tid...min nummer to vejede allerede 4500g da han blev taget ved ks (38+0) så han var blevet over 5 kg hvis jeg havde gået tiden ud, men heldigvis slap jeg for det.Konrad var en rigtig lille fin baby på kun 3800g og det var skønt at prøve at få en rigtig baby...Knus..
Feluca09 skriver:Nå det da også lidt store børn de første to.... Tror du bare det tilfældigt a de to første var så store?? Altså gjorde du noget forskelligt under graviditeterne??Men ja det er lidt surt man kun kan svare en gang...
ja, de første var store....tja, jeg tror faktisk det i mit tilfælde var fordi jeg var overvægtig da jeg blev gravid med de to ældste. Det er i hvert fald den eneste forskel der var på de to og på den sidste.Min den mellemste er fortsat en stor dreng og den yngste er meget mindre. Men min den ældste er også lille, men det er jo fordi han er væksthæmmet pga hans sygdom, så det kan jeg jo ikke rigtig sammenligne.Knus..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128