Start på samtalen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
2 synes godt om
12. august 2016

Anonym trådstarter

min kæreste og jeg har lige gået igennem undersøgelser grundet jeg måske havde nogle knuder på min æggestok... heldigvis var der intet og alt så fint ud

Men jeg har længe gået med at jeg vil have en baby mere. Og skal snakke med ham i aften. Jeg er lidt nervøs og ved ikke hvordan jeg skal starte samtalen. 

Er der nogen som har et godt råd til hvordan man kan begynde samtale emnet??? Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre det.

Håber nogen har et råd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2016

Babilooo

Anonym skriver:

min kæreste og jeg har lige gået igennem undersøgelser grundet jeg måske havde nogle knuder på min æggestok... heldigvis var der intet og alt så fint ud

Men jeg har længe gået med at jeg vil have en baby mere. Og skal snakke med ham i aften. Jeg er lidt nervøs og ved ikke hvordan jeg skal starte samtalen. 

Er der nogen som har et godt råd til hvordan man kan begynde samtale emnet??? Jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre det.

Håber nogen har et råd

Jeg ville måske sige at du i forbindelse med undersøgelserne har reflekteret over børn osv... Og at du godt kunne tænke dig at høre hvad hans tanker er for jer.

Anmeld Citér

12. august 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Håber nogen har et råd

Det lyder ikke som om at i har den største fortrolighed sammen. Du kan da bare sige, hvad så skat, skal vi ikke ha et barn mere.  Og forstår ikke helt den med at din kæreste har været igennem undersøgelser pga knuder på din æggestok ?

Anmeld Citér

12. august 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Det lyder ikke som om at i har den største fortrolighed sammen. Du kan da bare sige, hvad så skat, skal vi ikke ha et barn mere.  Og forstår ikke helt den med at din kæreste har været igennem undersøgelser pga knuder på din æggestok ?

Der står også mig og min kæreste  han er jo med mig hele vejen når der sker noget med mig

Anmeld Citér

12. august 2016

hautecouture

Jeg snakkede om nr 2 i lang tid.. Husker det som, at jeg bare fik det ud når det begyndte at fylde for meget i mit hovede - der er ikke en dato hvor jeg helt bestemt kan sige, at der havde vi "snakken" for den var der løbende .. Han var bare ikke klar samtidig med mig og beg måtte derfor vente (mega længe, hihi) og han måtte lægge ører til mine frustrationer MANGE gange og forklare sig selv om og om igen  .. Indtil han en dag havde smidt mine P-piller i toilettet og bedyrede at nu var han også klar til den næste 

Så jeg vil sige; hvis tankerne om nr 2 fylder meget så er det bare med at få det ud. Måske er han klar - måske vil han gerne vente lidt. Du ved det ikke før du åbner op  Held og lykke.

Anmeld Citér

12. august 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Der står også mig og min kæreste  han er jo med mig hele vejen når der sker noget med mig

Ok, men du kan ikke sige til ham at du gerne vil ha et barn mere ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.