Da jeg til en tidlig scanning fik at vide, at der var to, bad jeg lægen om at finde en anden scanner, for jeg mente bestemt, at den han brugte var defekt
Derefter bad jeg om en second opinion, og først da sygeplejersken havde vist mig på skærmen 3 gange, at der rent faktisk var to, overgav jeg mig - jeg tror dog, at jeg mindst ti gange fik sagt noget i stil med "vi får altså ikke tvillinger i min familie".
Jeg var bestemt ikke ovenud lykkelig for, at der var to - nok nærmere chokeret, bekymret og lidt skræmt - jeg havde så også en datter på ni måneder på det tidspunkt, og jeg kunne slet ikke overskue, hvordan det hele skulle gå. Min mand tog det hele mere roligt end mig, og min familie var ellevilde. Jeg vænnede mig gradvist til tanken om tvillinger i løbet af graviditeten, men først da jeg lå med begge mine drenge på brystet, følte jeg mig heldig over at blive velsignet med hele to styks på én gang 
Nu er krudtuglerne efterhånden blevet 3 år - og hvilke 3 år det har været - for det er pissehårdt at have tvillinger, men det er også noget helt særligt, som det kun er få forundt at opleve.
Jeg ønsker dig alt det bedste - May the Force be with you - du får brug for den 
Anmeld
Citér