Chok chok chok....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.616 visninger
8 svar
4 synes godt om
11. august 2016

Lmm0904

Uha for nogle dage vi har haft i det lille hjem.

Jeg er gravid i 12 plus 6. Glæder mig vildt til at skulle være mor igen. 

Mandag aften begyndte jeg desværre at bløde kraftigt og var sikker på jeg havde mistet den lille purk.

Jeg blev henvist til scanning akut da jeg endnu ikke har været i nakkefoldscanni endnu. 

Og fra at tro at det var væk er der nu 2.... 

Det er et lille mirakler da der ingen tvillinger er på nogle af vores sider, men samtidig er jeg chokeret og hovedet er fyldt op med spørgsmål og nervøsitet. 

Og ved det lyder totalt dumt men jeg er nok stadig i chok at jeg slet ikke sådan rigtig kan glæde mig er det underligt???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen

Da jeg til en tidlig scanning fik at vide, at der var to, bad jeg lægen om at finde en anden scanner, for jeg mente bestemt, at den han brugte var defekt  Derefter bad jeg om en second opinion, og først da sygeplejersken havde vist mig på skærmen 3 gange, at der rent faktisk var to, overgav jeg mig - jeg tror dog, at jeg mindst ti gange fik sagt noget i stil med "vi får altså ikke tvillinger i min familie".

Jeg var bestemt ikke ovenud lykkelig for, at der var to - nok nærmere chokeret, bekymret og lidt skræmt - jeg havde så også en datter på ni måneder på det tidspunkt, og jeg kunne slet ikke overskue, hvordan det hele skulle gå. Min mand tog det hele mere roligt end mig, og min familie var ellevilde. Jeg vænnede mig gradvist til tanken om tvillinger i løbet af graviditeten, men først da jeg lå med begge mine drenge på brystet, følte jeg mig heldig over at blive velsignet med hele to styks på én gang 

Nu er krudtuglerne efterhånden blevet 3 år - og hvilke 3 år det har været - for det er pissehårdt at have tvillinger, men det er også noget helt særligt, som det kun er få forundt at opleve.

Jeg ønsker dig alt det bedste - May the Force be with you - du får brug for den 

Anmeld Citér

12. august 2016

Lmm0904

Mange tak for din besked. Jeg er meget glad for at vide at jeg ikke er helt unormal. For chokket har stadig ikke lagt sig. Jeg sætter mig stadig indimellem og græder. Jeg har en datter i forvejen på 2 år. 

Jeg er helt klar over det bliver hårdt og jeg håber virkelig jeg kan klare det hele.

tak for dine venlige ord. De har hjulpet. 

Anmeld Citér

12. august 2016

Chewy

Lmm0904 skriver:

Mandag aften begyndte jeg desværre at bløde kraftigt og var sikker på jeg havde mistet den lille purk.

Jeg blev henvist til scanning akut da jeg endnu ikke har været i nakkefoldscanni endnu. 

Det er et lille mirakler da der ingen tvillinger er på nogle af vores sider, men samtidig er jeg chokeret og hovedet er fyldt op med spørgsmål og nervøsitet. 

Og ved det lyder totalt dumt men jeg er nok stadig i chok at jeg slet ikke sådan rigtig kan glæde mig er det underligt???

Hej

Jeg er i samme situation som dig. Jeg er i uge 10 med tvillinger. Jeg har samme følelse af, at glæden overskygges lidt af bekymringer om det hele. Hvad skal alt det betyde? Hvordan bliver det at bære to små liv - kan min krop klare det - og helt til termin. hvordan bliver vores liv bagefter.... puha...

Jeg prøver at sige til mig selv - og tro på, at det er en fantastisk gave det bliver bedre og bedre for hver dag, og håber på at jeg når helt i mål inden jeg får dem i mine arme til marts

Vh Nina

Anmeld Citér

14. august 2016

et-ønske

Jeg reagerede også med total chok - det er rocker hårdt - men samtidig helt fantastisk jeg tror det er helt normalt at man lige skal vænne sig til tanken

held og lykke  

Anmeld Citér

25. august 2016

Lmm0904

Vi har virkelig været sat på prøve. Har været i Århus til biopsi pga for tyk nakkefold heldigvis er alt okay og vi venter os en dreng og en pige.

Men nu en lille uge efter biopsi har jeg mørk blødning med lidt slim

Har i nogen erfaringer med det. Jeg bliver mega nervøs 

Anmeld Citér

25. august 2016

Lmm0904

Chewy skriver:

Hej

Jeg er i samme situation som dig. Jeg er i uge 10 med tvillinger. Jeg har samme følelse af, at glæden overskygges lidt af bekymringer om det hele. Hvad skal alt det betyde? Hvordan bliver det at bære to små liv - kan min krop klare det - og helt til termin. hvordan bliver vores liv bagefter.... puha...

Jeg prøver at sige til mig selv - og tro på, at det er en fantastisk gave det bliver bedre og bedre for hver dag, og håber på at jeg når helt i mål inden jeg får dem i mine arme til marts

Vh Nina

Jeg er sikker på glæden nok skal komme. Men jeg er helt enig der er godt nok mange bekymringer. Og vi har bare været på.meget igennem de sidste 2 uger at mit hoved er fyldt op. 

Anmeld Citér

26. august 2016

ønskebørn74

Lmm0904 skriver:

Jeg troede ikke på det. Var til scanning på grund af store smerter. Og så viste hun mig dette skønne syn. Var ved at trimle ned af briksen. Først af chok så af grin, vi havde lige købt en lille bil til mig. Med plads til en single barnevogn.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. august 2016

Liv_86

Stort tillykke og velkommen i klubben

er selv 16+6 med to drenge og har termin 4 februar. 

Vi fik det af vide til en tidlig scanning, da jeg gerne bare ville se om den lille havde det godt så vi kunne fortælle nyheden. Men så var der to små, der havde det godt. 

For at være ærlig begyndte jeg at græde og det var selv ikke med lykkefølelse, jeg tænkte en masse grimme tanker. Men der gik ikke mange minutter, så var jeg også lykkelig

der er kommet nogen dage hvor jeg bare har tænkt hvordan det hele dog skal gå og man stiller sig selv en masse spørgsmål. Men når alt falder på plads så bliver det bare helt rigtigt. 

Jeg glæder mig hel vildt meget til at få mine to drenge selvom det har været en lidt hård graviditet så er jeg mega lykkelig. 

Når alt samler sig i dit hovedet så er jeg sikker på at du har det på samme måde

vi har foresten en gruppe på Fb. Tvilling gruppen og en for kvinder med termin 2017

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.