Ansigtsrens til gravide? Anbefalinger?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
11 svar
1 synes godt om
10. august 2016

Louise1984

Hej tøser! 

Jeg står og skal købe en ny rens. Den jeg næsten lige har købt fra Gaudalie er vist ikke så god, at bruge nu pga parfume og andet. 

Det skal være naturlige produktet. Tænker selv på Matas Natur rens - Rudolph Care - Avené fra apoteket - Jurlique - eller Decubal? 

Har flest hudplejeprodukter fra Avené! Bruger i øjeblikket mandel olie til at fjerne øjenmakeup men den fedter meget selvom det er skyllet af?! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2016

gokkelok

Jeg har renseskum fra decubal. Den er blød i konsistens, let at bruge i badet, føler virkelig den renser også er den relativ billig. Mener omkring 60 kr. 

Anmeld Citér

11. august 2016

Louise1984

gokkelok skriver:

Jeg har renseskum fra decubal. Den er blød i konsistens, let at bruge i badet, føler virkelig den renser også er den relativ billig. Mener omkring 60 kr. 

Super og den er slet ikke udtørrende? Har sart/tør hud i forvejen, og så er det med at passe på under graviditeten. 

Anmeld Citér

11. august 2016

gokkelok

Louise1984 skriver:

Super og den er slet ikke udtørrende? Har sart/tør hud i forvejen, og så er det med at passe på under graviditeten. 

Sagtens. Den er lavet specielt til sart hud 

Anmeld Citér

11. august 2016

Aristocats

Rudolph Care, for hulan!!  Deres Acai Cleansing Milk er SÅ lækker. 

Anmeld Citér

11. august 2016

MRS.Thomsen

Jeg er meget tilfreds med den fra Matas (bruger dog ikke vildt meget make-up).

Download evt. Appen fra Forbrugerrådet der hedder "kemiluppen" der kan du scanne stregkoder på virkelig mange skønhedsprodukter og tjekke om de indeholder stoffer der er mistænkt for at være hormonforstyrrende og kræftfremkaldende. 

Anmeld Citér

12. august 2016

Louise1984

MRS.Thomsen skriver:

Jeg er meget tilfreds med den fra Matas (bruger dog ikke vildt meget make-up).

Download evt. Appen fra Forbrugerrådet der hedder "kemiluppen" der kan du scanne stregkoder på virkelig mange skønhedsprodukter og tjekke om de indeholder stoffer der er mistænkt for at være hormonforstyrrende og kræftfremkaldende. 

Hej. Ja den har jeg også haft i noget tid, den app. Bruger heller aldrig produkter fyldt med kemi, normalt. Scannede alle mine produkter, og smed kun en ud. 

Nu har jeg fået prøver på den rens fra Jurlique. Har hørt at Rudolph Care er for dyrt, i forhold til kvaliteten af det. 

Anmeld Citér

12. august 2016

Aristocats

Louise1984 skriver:

Hej. Ja den har jeg også haft i noget tid, den app. Bruger heller aldrig produkter fyldt med kemi, normalt. Scannede alle mine produkter, og smed kun en ud. 

Nu har jeg fået prøver på den rens fra Jurlique. Har hørt at Rudolph Care er for dyrt, i forhold til kvaliteten af det. 

Det vil jeg så sige, at det passer slet ikke. Udover det, så er Rudolph Care 100 % det reneste på markedet som du kan bruge. Jeg bruger mange af produkterne og jeg synes virkelig at de er pengene værd.  

Anmeld Citér

12. august 2016

Minutes

Aristocats skriver:

Det vil jeg så sige, at det passer slet ikke. Udover det, så er Rudolph Care 100 % det reneste på markedet som du kan bruge. Jeg bruger mange af produkterne og jeg synes virkelig at de er pengene værd.  

Hvordan bruger du egentlig cleansing milk?

Jeg har lige købt den, og jeg synes jeg skal bruge utroligt meget produkt før jeg føler mit ansigt er renset. Sådan 5 pump som jeg smører ud i ansigtet og tører af med en vatrondel. Og hvis jeg har haft make up på er jeg nødt til at gentage, så det bliver 10 pump hver aften. Og så synes jeg det bliver lidt dyrt  hvordan gør du? 

Anmeld Citér

12. august 2016

Aristocats

Minutes skriver:

Hvordan bruger du egentlig cleansing milk?

Jeg har lige købt den, og jeg synes jeg skal bruge utroligt meget produkt før jeg føler mit ansigt er renset. Sådan 5 pump som jeg smører ud i ansigtet og tører af med en vatrondel. Og hvis jeg har haft make up på er jeg nødt til at gentage, så det bliver 10 pump hver aften. Og så synes jeg det bliver lidt dyrt  hvordan gør du? 

Jeg bruger ikke ansigtsmakeup, men jeg bruger cirka 4 pump og så så lægger jeg en anden vatrondel oveni og så skiller dem ad så der er produkt i begge to (så det engang i en af hendes videoer) og så kører jeg dem rundt i ansigtet og ned ad halsen og brystet  Men ofte bruger jeg også Acai Cleansing foam før, måske var det noget. Den kan godt føles mere rensende, men jeg foretrækker faktisk Cleansing Milk, hvis jeg skulle vælge én. Men synes nu heller ikke 5 pump er overdrevet meget, det bruger jeg tilpas også selv, som nævnt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.