Blodprøve negativ, gravid alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
5 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2016

Anonym trådstarter

ja som overskriften lyder. nogen som har været gravid trods negativ blodprøve og negativ g-test, hvor det var en scanning som viste en graviditet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder. nogen som har været gravid trods negativ blodprøve og negativ g-test, hvor det var en scanning som viste en graviditet

Det er vist ekstremt sjældent, hvis der ikke er tale om en mislykket blodprøve.

Hvis du baserer dit spørgsmål på symptomer, så kan det lade sig gøre at have ALLE graviditetssymptomer uden at være gravid, så meget kan din krop fucke med dit hoved, så det handler om at acceptere, at symptomerne er der, men at man ikke er gravid.

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym trådstarter

Altså jeg går ikke og håber at blive gravid, bliver jeg det så det det... det der går mig på er at jeg har symptomer i stor stil og en mave (kan ses på billed) 2 gangs gravid. Er bekymret for hvad det kan skyldes og er så frustreret 

D. 1 juli var jeg flad havde intet på sidebenene og nu ja der har jeg... og nej det er ikke oppustethed 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. august 2016

Abracadabra

Der er jo mange klinikker, hvor man kan få foretaget en hurtig scanning nærmest uden tidsbestilling. Er det ikke bare løsningen? Alternativt skal du jo undersøges for mavetarmlidelser.

Anmeld Citér

11. august 2016

Aristocats

Jeg vil også sige at en scanning er løsningen, hvis du er meget i tvivl. Dog tror jeg at det er meget, meget sjældent at en blodprøve "lyver". Som en anden siger, så kan kroppen jo sagtens udvise en snyde-graviditet med alle symptomer, hvis det er noget du tænker meget på/formoder at du er.

Anmeld Citér

12. august 2016

Kløver

Jeg ville nok også betale en scanning og derefter tage til lægen, for er du på ingen måde oppustet skulle du jo være noget længere henne, så ville nok få undersøgt om der kan være andre årsager bla tarmene osv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.