Graviditets kg 1 vs 2 gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

214 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2016

Zelinasmor

Godaften 

Jeg er i den skønne situation at jeg er gravid med barn nummer 2. 

Jeg er i 19 uge og har taget knap 6 kg på allerede. Ved min første havde jeg intet taget på, på dette tidspunkt.

Jeg endte dog på +20 kg med min datter dengang og de 10 måtte jeg virkelig knokle af.

Jeg frygter med min store vægtøgning denne gang at jeg ender på et endnu højere tal og igen ikke kan smide det.

Var der forskel på jeres 1 og 2 gang og havde i nemmere/svære ved at tabe de kg den ene gang frem for den anden?

Undskyld det blev lidt rodet. 

Mvh. N

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg tog 11 kg på 1. Gang og 4,3 anden gang. Første gang tog det tre uger st komme af med vægten og anden gang var de væk med det samme. Jeg taber mig ikke ret meget af amning da jeg får en større appetit af det og har altid haft yoyo vægt og så gik der bare for meget barselshygge iden så jeg vejre mindre nu end min startvægt med nr to men mangler 4 kg før jeger ned ved startvægten med nr 1

Anmeld Citér

10. august 2016

Benjamins'mor

Jeg tog omkring 20 kg på første gang, dem har jeg ikke tabt endnu. Anden gang tog jeg kun 4 kg på, og i det min datter vejede 4 kg havde jeg allerede tabt det hele ved fødsel, dog røg der også en del fra fostervand, moderkage, vand i kroppen etc.

Anmeld Citér

10. august 2016

MissTas

Zelinasmor skriver:

Godaften 

Jeg er i 19 uge og har taget knap 6 kg på allerede. Ved min første havde jeg intet taget på, på dette tidspunkt.

Jeg endte dog på +20 kg med min datter dengang og de 10 måtte jeg virkelig knokle af.

Jeg frygter med min store vægtøgning denne gang at jeg ender på et endnu højere tal og igen ikke kan smide det.

Var der forskel på jeres 1 og 2 gang og havde i nemmere/svære ved at tabe de kg den ene gang frem for den anden?

Mvh. N

Jeg tog 20 kg på med nr. 1 og tabte 21 kg de første tre måneder. 

Nu er jeg gravid i uge 25 og har taget 10kg på 

Anmeld Citér

10. august 2016

LLT.

Zelinasmor skriver:

Godaften 

Mvh. N

Jeg har altid været lille og slank 157 og 45kg

1.gang tog jeg 26!!!!kg på baby vejede 3050g

2.gang tog jeg 16kg på og baby vejede 3000g

3.gang tog jeg 16kg på og baby vejede 4050g

hver gang har der gået mellem 5 og 10 uger og så har jeg været tilbage på normal vægt, på trods af den store vægt forskel i øgningen under graviditeterne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.