Er klovn sjovt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2009

ekzunz

Eva skriver:

Jeg må indrømme at jeg er mættet...både af klovn men også af Kasper C.

Enig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

Tina2

Jeg elsker Klovn og Frank Hvam er også min yndlings stand-up'er

Dog får jeg hurtigt nok af Casper C......

Anmeld

30. september 2009

DK

Jeg så det sidste afsnit her den anden dag, hvor de var på skiferie. Det var altså et griner afsnit!!!!

Nogle afsnit fænger mig slet ikke, mens andre er kanon!!

Jeg har det sådan med Klovn at et afsnit af Klovn af og til er rigtig godt, men det er ikke noget vi ser sådan en masse af. Altså det er jo også fordi at Casper C er så meget for meget at det bliver sjov!

Anmeld

30. september 2009

malou

Jeg er langtfra begrejstret. Er ved at b.... mig over både Casper Christ. og især Frank Vammel...- mere selvhøjtidlige mennesker skal man lede længe efter.... bare min mening....

knus malou

Anmeld

30. september 2009

tumle81

Jeg synes det er god underholdning, og min mand har det ligesådan. Det har så også resulteret i at vi har investeret i alle afsnit på dvd, det er da god underholdning at hive en dvd frem og sidde og skraldgrine mens man krummer tæer over dem ;-)

En anden serie jeg er kæmpe fan af er Venner, bedste serie ever!!! Dem har vi jo så også på dvd *s*
Ser dem emd jævne mellemrum...

Hov og også rejseholdet :-) Ja ja kald os bare serie nørder ;-)

Knus Kathrina 36+1

Anmeld

30. september 2009

Mira0911

tumle81 skriver:

Jeg synes det er god underholdning, og min mand har det ligesådan. Det har så også resulteret i at vi har investeret i alle afsnit på dvd, det er da god underholdning at hive en dvd frem og sidde og skraldgrine mens man krummer tæer over dem ;-)

En anden serie jeg er kæmpe fan af er Venner, bedste serie ever!!! Dem har vi jo så også på dvd *s*
Ser dem emd jævne mellemrum...

Hov og også rejseholdet :-) Ja ja kald os bare serie nørder ;-)

Knus Kathrina 36+1

Rejseholdet er os kanon... Gad vide om der ikke kommer en ny sæson...

Anmeld

30. september 2009

tumle81

Dutte84 skriver:

Rejseholdet er os kanon... Gad vide om der ikke kommer en ny sæson...

Det tror jeg ikke der gør, de afsluttede den jo i de sidste afsnit med at lukke rejseholdet ned...

Knus Kathrina 36+1

Anmeld

30. september 2009

Mira0911

tumle81 skriver:

Det tror jeg ikke der gør, de afsluttede den jo i de sidste afsnit med at lukke rejseholdet ned...

Knus Kathrina 36+1

Øv øv...

Anmeld

30. september 2009

Stumpen

Synes det var sjovt i starten, men nu har jeg bare fået et eller andet imod Frank Hvam, jeg kan simpelthen ikke tage den mand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.