1. Og 2. Gangs gravid forskel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.301 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg har en søn på 4. Og er gravid igen. Jeg er 11+1 idag og min mave er bare utrolig stor synes jeg. Skal til første scanning på mandag.

Men kan det virkelig passe at min mave er så stor allerede? Er det fordi jeg er anden gangs eller?

Hvordan så jeres ud ?

Her er et billede fra igår..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

Babydreams

Er selv 2 gangs gravid med en søn på 4, har os haft en stor mave i noget tid , på dette billede er jeg 11+3

er nu 12 uger henne 

Anmeld Citér

10. august 2016

MissMoon

Er også 2 gangs gravid og min mave er også allerede stor. Er 14+ 5

billedet er taget 10+1

Anmeld Citér

10. august 2016

hautecouture

Jeg er også 2. gangs gravid og jeg er i uge 18 nu. Jeg var størst i starten (indtil videre i hvert fald, haha)

Anmeld Citér

10. august 2016

MissTas

sommerc skriver:

Jeg har en søn på 4. Og er gravid igen. Jeg er 11+1 idag og min mave er bare utrolig stor synes jeg. Skal til første scanning på mandag.

Men kan det virkelig passe at min mave er så stor allerede? Er det fordi jeg er anden gangs eller?

Hvordan så jeres ud ?

Det kan sagtens passe.. Jeg var større end du er da jeg var 11 uger henne her anden gang det hele udvider sig hurtigere anden gang end første nu er jeg i uge 25 og folk siger, Nåeh, det da også snart  hehe 

Anmeld Citér

10. august 2016

MissTas

sommerc skriver:

Hvordan så jeres ud ?

Dette billede var i uge 11 ved mig  

Anmeld Citér

10. august 2016

Louise1984

Jeg er også 2. gangs gravid, kunne skjule og passe mit eget tøj til og med 5. måned! 

Nu er min mave sådan her, og er kun 4,5 uge henne ) Topmaven/dellen bliver skudt hurtigt frem. Hehe

Anmeld Citér

11. august 2016

Miti's mama

Det hele udvider sig lidt hurtigere anden gang, det er helt normalt. Første gang kunne jeg passe mine almindelige bukser indtil 5 mdr. Denne gang kunne jeg ikke lukke dem i niende uge...

Anmeld Citér

11. august 2016

Soonmom

Jeg ligner en der har spist for meget (er 12+2), det mener jeg der gik da noget tid før jeg gjorde sidst, sidst kunne man først se gravid mave et stykke efter uge 20 (nok omkring 22-24), ved ikke om jeg kan skjule det så længe.

det er 6 måneder siden jeg sidst var gravid, så tror også maven bærer præg ad efterfødselsmave og derfor jeg måske ikke ser gravid ud endnu men bare som om jeg har spist for meget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.