Lavt HCG, positive historier modtages gerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.958 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2016

Anonym trådstarter

Hej alle 

Grunden til jeg er anonym er fordi jeg har venner og kollegaer herinde som jeg gerne vil vente med at dele dette med men jeg har virkelig brug for at høre nogle positive historier, hvis de findes 

Alle de dårlige kan jeg sagtens selv finde på Google 

Jeg er i dag 5+4 henne og da jeg var 4+1 fik jeg målt HCG. Min læge sagde at det lå noget lavt men fordi jeg havde tager positiv test så kunne han godt sige tillykke og jeg blev ovenud LYKKELIG! 

Jeg har haft kvalme, ømme bryster og svimmelhed men disse symptomer har næsten ikke været der de sidste dage og i dag var jeg inde at læse at mit tal kun var 38 da jeg var 4+1, hvilket jo virkelig var lavt.

Lægen mener ikke jeg behøver en ny blodprøve men jeg er ærlig talt helt ulykkelig fordi jeg er bange for at graviditeten faktisk er gået til med så lavt et tal og ingen symptomer mere. 

Har I nogle positive historier der kan få mine tanker væk fra alle Google-skrækscenarierne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle 

Grunden til jeg er anonym er fordi jeg har venner og kollegaer herinde som jeg gerne vil vente med at dele dette med men jeg har virkelig brug for at høre nogle positive historier, hvis de findes 

Jeg er i dag 5+4 henne og da jeg var 4+1 fik jeg målt HCG. Min læge sagde at det lå noget lavt men fordi jeg havde tager positiv test så kunne han godt sige tillykke og jeg blev ovenud LYKKELIG! 

Jeg har haft kvalme, ømme bryster og svimmelhed men disse symptomer har næsten ikke været der de sidste dage og i dag var jeg inde at læse at mit tal kun var 38 da jeg var 4+1, hvilket jo virkelig var lavt.

Lægen mener ikke jeg behøver en ny blodprøve men jeg er ærlig talt helt ulykkelig fordi jeg er bange for at graviditeten faktisk er gået til med så lavt et tal og ingen symptomer mere. 

Har I nogle positive historier der kan få mine tanker væk fra alle Google-skrækscenarierne?

Har ingen erfaring. Men sys da du skal be din læge ta den blodprøve igen

Anmeld Citér

10. august 2016

Babybee

Hmm har desværre ikke nogen positiv historie.. Men da min læger sagde at mit tal i sin tid var lavt, så tog hun en mere for at se udviklingen.. For det er jo det der gir den bedste indikator.. Så insister overfor din læge på en ny BP! det kan sagtens være en slow starter jo<3

Anmeld Citér

10. august 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Du "skal" da have en blodprøve mere. Man kan kun rigtigt bruge værdien, hvis man har to blodprøver taget med 2-3 tages mellemrum (der skal ske en fordobling). Mit hCG var 45 3+6 og 115 to dage efter. Også lavt, men den var god nok

Anmeld Citér

10. august 2016

KissMeKissMeKissMe

Mit var 98 4+1. hvilket også er lavt. Men 3 dage senere var det over 500. Så den skulle bare lige i gang. Og har det i øvrigt fint nu. 

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle 

4+0 og hcg 36. Han sover ved min side nu <3

Anmeld Citér

11. august 2016

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg kunne slet ikke måle hcg på en "tissetest" før efter uge 8 første gang..  

Anden gang testede jeg i uge 5-6 negativ, og opgav hjemmetests, for jeg var stensikker på graviditet. Brækkede mig endnu engang i lårtykke stråler.  Og den var også positiv.

Kender ikke tallene nogle af gangene.  Men det måtte jo også være lavt siden jeg ikke kan hjemmeteste.

Jeg har i øvrigt to friske piger..  

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

4+0 og hcg 36. Han sover ved min side nu <3

Tak for jeres råd. Jeg vil prøve at snakke med lægen igen.

Og dejligt at høre at nogle har prøvet det samme og at det alligevel blev til en dejlig familieforøgelse 

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har ingen erfaring. Men sys da du skal be din læge ta den blodprøve igen

Jeg har forsøgt at få lov at få en ny test men han synes ikke det er nødvendigt og siger at jeg bare skal vente til 8. uge hvor jeg skal se ham til 1. undersøgelse. 

Anmeld Citér

11. august 2016

Anonym trådstarter

Lea2787 skriver:

Du "skal" da have en blodprøve mere. Man kan kun rigtigt bruge værdien, hvis man har to blodprøver taget med 2-3 tages mellemrum (der skal ske en fordobling). Mit hCG var 45 3+6 og 115 to dage efter. Også lavt, men den var god nok

Jeg har forsøgt at få lov at få en ny test men han synes ikke det er nødvendigt og siger at jeg bare skal vente til 8. uge hvor jeg skal se ham til 1. undersøgelse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.