Eksperthjælp: Fast rytme for barnet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
0 svar
0 synes godt om
10. august 2016

Lisbeth Jess

Hvordan skaber man en fast rytme for sit barn - Er det ved at stå op til samme tid, sove til samme tid osv. og hvordan får man barnet til det? Jeg har altid bare kigget på mit barn tidligere og set hvornår hun var træt og sulten og ikke tænkt på faste klokkeslæt eller på at skabe en fast rytme. Jeg er en mor med OCD og har ret svært ved dette med barnets signaler versus klokkeslæt og hvordan man forener det.

Lisbeths svar

Hej !

først beklager jeg det sene svar.På Mystisk vis har der været problemer med at modtage spørgsmål.

Nu er der gået en måned og  du har sikkert læst dit barn godt.D.v.s  du har handlet når det var sult, træthed ,omsorg, ren ble m.m. Der skulle til.

Børn er gode til at finde deres egen gode rytme,og når du som mor kan læse dit barn fint er der ingen grund til at lave meget om på det.

Du behøver ikke stresse dig selv ved at lave faste procedurer omkring dit barn.Følg trygt barnets rytme.

Når I når til 1 års alderen, stopper barslen som regel og barnet skal passes.

Her er det godt i god tid inden at skabe/ finde en fast rutine omkring puttetid, og stå op tid!

Det giver tryghed hos barnet og hos forældre

Håber dette kan give dig ro.Ellers skriv igen og bed om de specifikke ting du er usikker på.

Held og lykke fortsat med din baby.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.