Hjemmelavet suchi, hva putter du i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
7 svar
3 synes godt om
10. august 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hva putter du i din hjemmelavet suchi?  Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

S.S.Robin

Ja hva putter du i din hjemmelavet suchi?  Vh stine

Røgetlaks, krabbekød, rejepate  (ved ikke hvad det hedder, men det er utrolig finhakkede rejer), der er også nogle der putter forskelligt grønt i. Fik engang noget med stegt bacon i, nøj det var godt!! 

Anmeld Citér

10. august 2016

mrs.juli

Jeg laver de der makiruller med tang og sushiris, så smører jeg enten flødeost eller peanutbutter på risene og ligger agurk, avocado, rød peber, mango (vigtig) og enten røget laks eller krabbekød på. rul rul, skær ud og dyb i soya med wasabi i. det er vores yndlingsmad herhjemme  

det lyder lidt skørt med peanutbutter men det smager seriøst godt og min mand kan bedst lide den. jeg kan bedst lide den med flødeost

Anmeld Citér

10. august 2016

StineW79

S.S.Robin skriver:

Røgetlaks, krabbekød, rejepate  (ved ikke hvad det hedder, men det er utrolig finhakkede rejer), der er også nogle der putter forskelligt grønt i. Fik engang noget med stegt bacon i, nøj det var godt!! 

Hvor køber du krappekød? Har kigget i 5 forskellige butikker de sidste par dage.

Endte med røget lak og store tigerrejer, som kød fyld!! Vh stine

Anmeld Citér

10. august 2016

StineW79

mrs.juli skriver:

Jeg laver de der makiruller med tang og sushiris, så smører jeg enten flødeost eller peanutbutter på risene og ligger agurk, avocado, rød peber, mango (vigtig) og enten røget laks eller krabbekød på. rul rul, skær ud og dyb i soya med wasabi i. det er vores yndlingsmad herhjemme  

det lyder lidt skørt med peanutbutter men det smager seriøst godt og min mand kan bedst lide den. jeg kan bedst lide den med flødeost

Endte med at lave dem med smøreost, røget laks og store tigerrejer.

Havde også både mango, agurk og advokado i. 

Lyder da som en mega god ide med peanutbutter!!!

Hvor køber du krappekød henne? Har kigget i 5 forskellige butikker, de sidste par dage. Vh stine

Anmeld Citér

10. august 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Krabbekødet hedder surimi, og fås både frisk og på frost i de fleste supermarkeder. Jeg plejer at købe i netto til en 5'er. De er på frost. Du skal bare vide at det ikke rigtig er krabbekød, men et imiteret produkt bestående af tang☺ de smager nu dejligt alligevel.

Anmeld Citér

10. august 2016

StineW79

nemisis skriver:

Krabbekødet hedder surimi, og fås både frisk og på frost i de fleste supermarkeder. Jeg plejer at købe i netto til en 5'er. De er på frost. Du skal bare vide at det ikke rigtig er krabbekød, men et imiteret produkt bestående af tang☺ de smager nu dejligt alligevel.

Så må jeg se om ik jeg ka komme forbi en netto, næste gang jeg laver suchi. Vh stine

Anmeld Citér

11. august 2016

mrs.juli

StineW79 skriver:

Endte med at lave dem med smøreost, røget laks og store tigerrejer.

Havde også både mango, agurk og advokado i. 

Lyder da som en mega god ide med peanutbutter!!!

Hvor køber du krappekød henne? Har kigget i 5 forskellige butikker, de sidste par dage. Vh stine

jeg har købt krabbehaler i super brugsen og i føtex, hvor det ligger i lage, ligesom rejer. så jeg ved ikke om det er frisk så? men det smager i hvert fald herligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.