barselsreglerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

201 visninger
2 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2016

oceanschild

Hej

Jeg vil på barsel (jeg arbejder i det offentlige), men er usikker på, at jeg vil tilbage på arbejde bagefter. Jeg kan ikke finde nogen klare oplysninger om, hvorvidt jeg vil blive straffet (for eks. skal betale noget) på en eller anden måde, hvis jeg sagde mit job op, mens jeg er på barselsorlov fra arbejde. Er der nogen her, der har erfaring med dette samme situation?

Mange tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

Anonym

oceanschild skriver:

Hej

Jeg vil på barsel (jeg arbejder i det offentlige), men er usikker på, at jeg vil tilbage på arbejde bagefter. Jeg kan ikke finde nogen klare oplysninger om, hvorvidt jeg vil blive straffet (for eks. skal betale noget) på en eller anden måde, hvis jeg sagde mit job op, mens jeg er på barselsorlov fra arbejde. Er der nogen her, der har erfaring med dette samme situation?

Mange tak!

Jeg har lige sagt op i min barsel til fordel for nyt arbejde. Der er ingen straf, du skal bare huske at afholde resten af din barsel inden barnet fylder 9 år. Jeg har afholdt delvis barsel i mange år.

Anmeld Citér

10. august 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman

Hvis du siger op og har fundet nyt job så er der ingen straf men hvis du siger op for at gå på dagpenge/arbejdsløs så vil jeg gå id fra at du får 3 ugers karentæne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.