Huskøb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2016

Anonym trådstarter

Hej

min mand og jeg har fundet vores drømmehus med mulighed for og udvide familien når vi når dertil.

min mand er færdigudlært starten af det nye år og er sikret arbejde derude bag efter - men jeg er desværre på SU men prøver og finde arbejde selvom jeg har lidt småsvært og overskue for mig da vi er i behandling for ufrivillig barnløshed hvilke har taget med psykisk på mig .

men ville det være realistisk og kunne foretage huskøb med min kæreste ?

huset koster 995.000 og vi har økonomi til og sidde i det med lån, bil osv osv med det vi har lige nu....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

quindelist

Anonym skriver:

Hej

min mand og jeg har fundet vores drømmehus med mulighed for og udvide familien når vi når dertil.

min mand er færdigudlært starten af det nye år og er sikret arbejde derude bag efter - men jeg er desværre på SU men prøver og finde arbejde selvom jeg har lidt småsvært og overskue for mig da vi er i behandling for ufrivillig barnløshed hvilke har taget med psykisk på mig .

huset koster 995.000 og vi har økonomi til og sidde i det med lån, bil osv osv med det vi har lige nu....

Vi købte hus sidste år alene på baggrund af min mands indtægt da jeg er studerende uden indtægt. 

Det afhænger i bund og grund af jeres økonomi. Spørg banken, og få et overblik over hvad i har at gøre med. (og siger de nej så spørg en anden bank)

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Vi købte hus sidste år alene på baggrund af min mands indtægt da jeg er studerende uden indtægt. 

Det afhænger i bund og grund af jeres økonomi. Spørg banken, og få et overblik over hvad i har at gøre med. (og siger de nej så spørg en anden bank)

Hvis jeg må spørge hvad havde din mand så af indtægt og hvad kostede huset ???

Anmeld Citér

10. august 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hej

Vi købte hus sidste år hvor jeg var hjemmegående uden indtægt, så udelukkende på baggrund af min mands indtægt. Vi har 1 barn og købte for 1,5 mil. Nu er jeg på su og kommer til at være det de næste 4 år. Det var intet problem, men vi havde 100.000 selv vi lagde. Der skal nok lidt opsparing til tænker jeg, og så skal din mand have en ok indkomst. 

Held og lykke

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym

Vi har lige købt hus nu, hvor vi havde halvparten i udbetaling og halvparten var lån!

Jeg ville gå i flere banker og få de til at opsætte et budget for jer så i kan se hvor meget i kan låne, får i nej fra et kan i stadig få ja fra andre! Vi var ved at opgive da vi fik nej af den første bank, men ja fra de 5 næste uden problemer ��

Anmeld Citér

10. august 2016

Ammi

Jeg er enig med de andre prøv at forhør dig i bankerne. Det kan sagtens være de er klar på at låne jer pengene.

Vil dog lige sige at man skal ligge mindst 5% af husets pris selv. Det vil sige ca. 50.000 i jeres tilfælde. Nogle banker mener også man skal kunne betale stiftelsesomkostningerne selv.

Jeg håber det lykkedes. Jeg går selv om drømmer om hus og sparer op.

Anmeld Citér

10. august 2016

ESV

Jeg var på SU da vi købte vores første hus for næsten 3 år siden. Vi havde ingen opsparing (nu er udbetalingen jo lov krav) og lånte 1060000 til huset og omkring 300000 til forbedringer såsom nyt tag og badeværelse.

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym

Vi købte hus i efteråret. Jeg er studerende, min mand arbejder. 

Vi købte til 2,5 mio, og lagde selv 600.000. 

Vi fik kun lov at købe fordi vi lagde så meget selv. 

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi købte hus i efteråret. Jeg er studerende, min mand arbejder. 

Vi købte til 2,5 mio, og lagde selv 600.000. 

Vi fik kun lov at købe fordi vi lagde så meget selv. 

Hold da op det var os en god sum penge og låne

dette hus koster lidt under en mil som stående oppe øverst  

vi ville selv spare udbetalingen sammen (selvfølgelig) og så gerne mere netop til noget renovering  

han er færdig med din uddannelse her start det nye år og derfor os er sikret arbejde som er godt lønnet og derfor håber vi det kan blive en realitet og kunne få lov !

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg var på SU da vi købte vores første hus for næsten 3 år siden. Vi havde ingen opsparing (nu er udbetalingen jo lov krav) og lånte 1060000 til huset og omkring 300000 til forbedringer såsom nyt tag og badeværelse.

Hvad havde i selv af opsparing ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.