intet foster 5+6??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2016

Debatpigen.

har lige været til tidlig scanning grundet blod i crione, men alt var som det skulle være, ud over de ikke kunne se/finde fosteret. Hun sagde det var så småt at det sagtens kunne være der, men hun kunne ikke rigtigt se den. Andre der har oplevet de ikke kunne finde den? Og så den kom sener ?.. Skal til scanning igen d 18 hvor jeg er 7+0

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2016

MissTas

Debatpigen. skriver:

har lige været til tidlig scanning grundet blod i crione, men alt var som det skulle være, ud over de ikke kunne se/finde fosteret. Hun sagde det var så småt at det sagtens kunne være der, men hun kunne ikke rigtigt se den. Andre der har oplevet de ikke kunne finde den? Og så den kom sener ?.. Skal til scanning igen d 18 hvor jeg er 7+0

Den kan sagtens være der alligevel. Synes man flere gange har hørt historier lign din, for fosteret har været der efterfølgende. 

Dog var jeg selv til tidlig scanning i min første graviditet hvor jeg var 5+6 hvor man fint ku se en bette spunk og hjerteblink.

krydser for det bedste 

Anmeld Citér

11. august 2016

Baby17

Debatpigen. skriver:

Jeg var til tidlig scanning i 6. Uge. Der kunne de heller ikke se noget foster. I 7. Uge var jeg igen til scanning, der var det der og der var hjerteblink Det endte dog trist, da jeg havde en sa i 10. Uge..

Anmeld Citér

12. august 2016

Kløver

Nu ved jeg ikke om du er scannet indvendig eller udenpå maven men er det udenpå er det ikke usansynligt at man ikke ser noget så tidligt, selv indvendig er det svært hvor vi i 5+ så en lille bobbel så det er nemt at overse. Sikker på alt er fint derinde  

Anmeld Citér

12. august 2016

Debatpigen.

Årgangs Mor skriver:

Nu ved jeg ikke om du er scannet indvendig eller udenpå maven men er det udenpå er det ikke usansynligt at man ikke ser noget så tidligt, selv indvendig er det svært hvor vi i 5+ så en lille bobbel så det er nemt at overse. Sikker på alt er fint derinde  

blev scannet indenvendig. Er blevet mere rolig og tror bare den har gemt sig. men dagene til den næste scanning (7+0) går godt nok langsomt.

Anmeld Citér

12. august 2016

Kløver

Debatpigen. skriver:

blev scannet indenvendig. Er blevet mere rolig og tror bare den har gemt sig. men dagene til den næste scanning (7+0) går godt nok langsomt.

Det kan jeg godt forstå men sikker på det nok skal blive en god scanning  

Anmeld Citér

12. august 2016

Chewy

Debatpigen. skriver:

Er du sikker på det var blod? Crinone kan godt blive lyserød uden det er blod. Det er noget med Ph-værdien i kroppen at gøre.

Krydser fingre for din lille spire

Anmeld Citér

12. august 2016

Debatpigen.

Chewy skriver:

Er du sikker på det var blod? Crinone kan godt blive lyserød uden det er blod. Det er noget med Ph-værdien i kroppen at gøre.

Krydser fingre for din lille spire

Det var blod fra slimhinder grundet cironen det har intet med ph værdien sagde hende der scannede mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.