Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi elsker det hele herhjemme
Især Disney sættene Isabella elsker sine frost sæt og ønsker sig helt sikkert skønheden og udyret til jul
Ellers er hun ret fascineret af Harry Potter og leger med alt mit Harry Potter LEGO
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Xolia skriver: Vi har lige købt hele forlystelsesparken på tilbud. Så er der til jul og fødselsdag Min datter bliver 10 Men ellers ville mit bud være delfinbåd eller rideskolen
Vi har lige købt hele forlystelsesparken på tilbud. Så er der til jul og fødselsdag
Min datter bliver 10
Men ellers ville mit bud være delfinbåd eller rideskolen
Fortæl fortæl hvor er den på tilbud henne?
Troldemommi skriver: Hun har leget med det hos kusinen og flere legekammerater, vil gerne hjælpe hende med at samle det så syntes ikke junior er nødvendigt
Hun har leget med det hos kusinen og flere legekammerater, vil gerne hjælpe hende med at samle det så syntes ikke junior er nødvendigt
Min erfaring er at det er ret vigtigt at det ikke bliver for svært. Også selvom du hjælper. Specielt hvis det er hendes første sæt. Der er meget stor forskel på hvor pædagogiske vejledningerne er til de forskellige aldersgrupper. Og det betyder utrolig meget at de kan forstå byggevejledningen. Så hvis Junior er for nemt, ville jeg vælge en pakke henvendt til 5-12 eller 6-12 år.
Pikku Myy skriver: Min erfaring er at det er ret vigtigt at det ikke bliver for svært. Også selvom du hjælper. Specielt hvis det er hendes første sæt. Der er meget stor forskel på hvor pædagogiske vejledningerne er til de forskellige aldersgrupper. Og det betyder utrolig meget at de kan forstå byggevejledningen. Så hvis Junior er for nemt, ville jeg vælge en pakke henvendt til 5-12 eller 6-12 år.
Det er også de æsker jeg ser efter
Troldemommi skriver: Når man skal købe den første æske til Johanne som bliver 5 år, hvilken æske vil så være rigtig god at købe? hun ønsker sig dem allesammen, hvilket jeg jo nok syntes er lige rigeligt
Når man skal købe den første æske til Johanne som bliver 5 år, hvilken æske vil så være rigtig god at købe?
hun ønsker sig dem allesammen, hvilket jeg jo nok syntes er lige rigeligt
her er hun 6 og har meget legofrinds, det STØRSTE hit er klart træhus-forhindrings banen den er dog os i den dyre ende
SofiaMik skriver: Fortæl fortæl hvor er den på tilbud henne?
Det var i sidste uge i Bilka.
Hold generelt øje med Føtex / Bilka - der er tit 20-35 % på alt lego :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128