Sko med fast hælkappe og lige inderside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
12 svar
3 synes godt om
9. august 2016

Diosa85

Det er tid til at Tobias skal have sit første par rigtige sko.

Hvad kan i anbefale af sko med fast hælkappe og lige inderside?

hvor køber i sko henne? 

Hvordan finder man ud af sko størrelse?

er meget ny i det her da de sko han var haft siden spæd hedder 90, 100 og nu 110 hihi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2016

helle85

Diosa85 skriver:

Det er tid til at Tobias skal have sit første par rigtige sko.

Hvad kan i anbefale af sko med fast hælkappe og lige inderside?

hvor køber i sko henne? 

Hvordan finder man ud af sko størrelse?

er meget ny i det her da de sko han var haft siden spæd hedder 90, 100 og nu 110 hihi

Ecco har rigtig gode sko demed brugte vi som begynder sko.  Min datter har altid kun haft ecco da hun gå skævt på fødderne og det er de eneste der støtter nok.

Da børnene var små købt vi dem i den lokale skole butik.  Og nu køber vi dem på nettet da vi ved hvad str hun skal have ved at kigge på målene på skoene og måle hendes fod.

De har en fast hælkappe og har fodens form.

Anmeld Citér

9. august 2016

Diosa85

helle85 skriver:

Ecco har rigtig gode sko demed brugte vi som begynder sko.  Min datter har altid kun haft ecco da hun gå skævt på fødderne og det er de eneste der støtter nok.

Da børnene var små købt vi dem i den lokale skole butik.  Og nu køber vi dem på nettet da vi ved hvad str hun skal have ved at kigge på målene på skoene og måle hendes fod.

De har en fast hælkappe og har fodens form.

Tak for svar

vil prøve at gå i Ecco i morgen og se om jeg kan finde nogen til ham. Bare vigtigt de ikke har runding på indersiden

Anmeld Citér

9. august 2016

Skouboe

Diosa85 skriver:

Tak for svar

vil prøve at gå i Ecco i morgen og se om jeg kan finde nogen til ham. Bare vigtigt de ikke har runding på indersiden

Hvorfor?

Anmeld Citér

9. august 2016

Diosa85

Skouboe skriver:

Hvorfor?

Fordi han er født med klumpfod. Så hvis indersiden ikke er helt lige kan foden begynde at dreje skævt ind igen som kan resulterer i operationer

Anmeld Citér

9. august 2016

helle85

Diosa85 skriver:

Tak for svar

Ok hvorfor er det vigtigt?? Er han platfod??

Anmeld Citér

9. august 2016

helle85

Diosa85 skriver:

Fordi han er født med klumpfod. Så hvis indersiden ikke er helt lige kan foden begynde at dreje skævt ind igen som kan resulterer i operationer

Hov så lige dit indlæg her☺

Så er det ikke sikkert ecco dur for det passer til almindelig fod ( altså har samme facon) hvis jeg husker rigtigt. 

Tror du skal ud og have speciel sko til ham.

Anmeld Citér

9. august 2016

Diosa85

helle85 skriver:

Hov så lige dit indlæg her☺

Så er det ikke sikkert ecco dur for det passer til almindelig fod ( altså har samme facon) hvis jeg husker rigtigt. 

Tror du skal ud og have speciel sko til ham.

Jeg var til kontrol på rigshospitalet med ham Idag og høre sagde bare hælkappen skulle være fast og lidt inderside (f.eks ligesom bundgaards prewalkers) så de behøver ikke være specielle. Jeg kender bare ikke andre end Bundgaard, derfor jeg ville høre andres erfaringer

Anmeld Citér

9. august 2016

helle85

Diosa85 skriver:

Jeg var til kontrol på rigshospitalet med ham Idag og høre sagde bare hælkappen skulle være fast og lidt inderside (f.eks ligesom bundgaards prewalkers) så de behøver ikke være specielle. Jeg kender bare ikke andre end Bundgaard, derfor jeg ville høre andres erfaringer

Ok så kan det også være ecco er ok. Men det bedste ville nok være at gå ind og snakke med dem og se skoen☺

Anmeld Citér

9. august 2016

Diosa85

helle85 skriver:

Ok så kan det også være ecco er ok. Men det bedste ville nok være at gå ind og snakke med dem og se skoen☺

Det vil jeg ihvertfald gøre.  

skal også tjekke priser på de forskellige for skal købe 2 par hver gang fordi han var størrelses forskel på fødderne. Så behøver ikk lige koste 500 kr pr par. Hehe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.