ihh .. Hvor er det trist at se på !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Harfeletten

Hej piger ,
jeg har virkelig brug for jeres hjælp ..
Inden jeg blev gravid var jeg en lille spinkel pige på 50 kg. Overhovedet ikke for tynd , faktisk lige tilpas, da jeg kun er 163 cm. høj.

Under graviditeten tog jeg 13 kg. på - og kom jo så op og veje 63 kg, og de er bare svære at komme af med igen ..
.. Nu vejer jeg 59 kg, men hvad med de sidste 7-9 kg, hvad gør jeg ?
Og det store problem ligger så i , at
ALT  mit fedt det sidder på hagen og på maven, jeg har MEGET  tynde arme og ben, så min krop ser helt forkert ud.

Håber der er nogle af jer, søde piger, der kan komme med nogle gode råd, for jeg vil gerne have min gamle krop tilbage - Jeg bliver så ked af at se på mig selv, og når jeg er ked, så spiser jeg , og jeg har åbenbart ingen stopknap mere

Knus fra en
MEGET  forvirret og oprørt Mette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

TbCp

Jeg er lige begyndt på kur. Manglede stadig 8kg for at være nede på min før-graviditets vægt.
Jeg er på 4. uger nu og har tabt mig over 3 kg.... kun ved at lægge kosten om.
Vi tæller kalorier og det virker for os herhjemme. Min mand har tabt omkring 7kg på de knap 4 uger

Anmeld

30. september 2009

Honningblomst

Hvad skal du have hjælp til.. et spark i rumpen, andres erfaringer eller??

Du må bare igang, sund kost og motion, så er de få kilo væk på et par måneder.
Kan godt forstå du er træt af at se på din krop, hvis den ikke ser ud som den skal...men der er jo kun en vej og det er at gøre noget.
Så hvad har du brug for,...så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre..

Knsu til dig..

Anmeld

30. september 2009

malou

Jeg kan heller ikke komme af med de sidste 7 kg... men har vist vænnet mig til det efterhånden... trøster mig ved at når jeg starter nyt job her efter min orlov så ryger der nok en del. jeg vejede også 50 kg inden jeg blev gravid men tog dog 27 kg på inden jeg fødte så jeg var meget tung..... - men kosten har jo helt klart meget at sige så hvis du tænker over hvad du putter i munden og rør dig så burde det jo komme.... 

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.