min kæreste virker ligeglad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
2 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. august 2016

Anonym trådstarter

Ja min kæreste virker komplet ligeglad med baby i maven. 

Jeg er i uge 11 og går hele tiden og er trist. Trist over at min kæreste ikke viser interesse for babyen. Når jeg nævner noget omkring hvordan jeg har det eller hvordan det er med min kvalme osv så snakker han udenom. Det samme når jeg nævner noget om at jeh glæder mig til scanningen om 2 ugen og fremtiden med baby. 

Han har ikke på noget tidspunkt vist eller sagt at han er glad for det her kommende barn. 

Barnet er planlagt.

Har sagt til ham ovenstående.  Men han er ligeglad.  Føler mig så alene med alle mine tanker . 

Andre der oplever det samme?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er i uge 11 og går hele tiden og er trist. Trist over at min kæreste ikke viser interesse for babyen. Når jeg nævner noget omkring hvordan jeg har det eller hvordan det er med min kvalme osv så snakker han udenom. Det samme når jeg nævner noget om at jeh glæder mig til scanningen om 2 ugen og fremtiden med baby. 

Han har ikke på noget tidspunkt vist eller sagt at han er glad for det her kommende barn. 

Barnet er planlagt.

Har sagt til ham ovenstående.  Men han er ligeglad.  Føler mig så alene med alle mine tanker . 

Han er ikke ligeglad, det er bare ikke noget, han kan forholde sig til.

Du kunne lige så godt sige "når vi vinder i Lotto, vil jeg gerne købe en luftballon", han tænker, ja, ja, men vi har ikke vundet endnu, og det er sgu lidt mærkeligt med en luftballon, så lad os nu se til den tid.

Anmeld Citér

9. august 2016

Mo9ca

Barnet er planlagt.

Det kommer når du er længere henne i graviditeten. Lige nu er det diffust for de fleste mænd når kvinden nærmest ikke ser anderledes ud end normalt og de heller ikke kan mærke den lille derinde. 

Min kæreste var på nøjagtig samme måde men det ændrede sig en smule efter 12 ugers skanningen og for alvor da den lille blev så stor derinde at man kunne mærke den udenpå.

Din kæreste mærker jo intet af det du mærker. Groft sagt ved han ikke engang om der overhovedet er noget derinde indtil I har været til den første skanning. 

Så bare rolig, det kommer når du kommer lidt længere hen i graviditeten.

Og forresten tillykke med den.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.