Skal man søge om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Mira0911

Skal man søge om at gå hjemme med barnet, og så deltage i legestue osv nogen dage om ugen ved kommunen...
Jeg tænker at jeg vil gå hjemme med Julie, og så deltage i legestue og hvad man eller nu kan...
Jeg ved det er bedst for barnet at komme ud blandt andre børn, men det gør de jo os, ved at man deltager i legestue et par gange om ugen...

Nogen der har erfaringer med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Ansemusen

Hvis du bare skal gå hjemme uden at få penge for det, er jeg ret sikker på at du ikke skal søge om det. For det bestemmer man jo selv. Men vil du være privat dagplejer og tjene på det, SKAL du passe et til barn som du selv skal finde!

Anmeld

30. september 2009

tumle81

Jeg mener at man kan søge kommunen om at passe sit eget barn hjemme...

Prøv at spørg på kommunen, de ved det ihvertfald...

Knus Kathrina 36+1

Anmeld

30. september 2009

N&J

Altså nogle kommuner tilbyder pasning i eget hjem, hvor du så får et beløb hver mdr for at passe dit barn, passer du to børn bliver det fordoblet og tre børn tre doblet. Men da jeg undersøgte det i esbjerg var det ca.4800 om mdr. før skat og så må du hellere ikke have nogen anden indtægt, men hvis din mand så tjerner nok til at i kan få det til at løbe rundt er det jo godt. I esbjerg skulle man søge om det gennem pasningsordningen på kommunen.

Hvis du derimod gerne vil passe andres børn oveni dit eget er det nogle helt andre regler der gælder..

Der plejer at stå inde på kommunes hjemmeside under børn/pasning noget om pasning i eget hjem.. 

knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.