Svømning i 0.klasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
5 svar
6 synes godt om
8. august 2016

"Anarkisten"

De damer 

Har nogle af jeres unger haft svømning allerede fra 0.klasse? I så fald, hvad laver de så? Lærer de rent faktisk at svømme, eller er det mere "bliv fortrolig med vandet/leg"?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2016

Xolia

"Anarkisten" skriver:

De damer 

Har nogle af jeres unger haft svømning allerede fra 0.klasse? I så fald, hvad laver de så? Lærer de rent faktisk at svømme, eller er det mere "bliv fortrolig med vandet/leg"?

Min har haft i 0. + 5. og i 0. er det nok mest vandtilvænning og så det mest grundlæggende senere på året. 

Anmeld Citér

9. august 2016

Finemor

Min datter havde svømning det sidste halvår af o. klasse - og skal lige love for, at det har været givtigt - hun svømmer helt uden hjælpemidler :-)

Anmeld Citér

9. august 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Fedt at det bliver tilbudt så tidligt

Anmeld Citér

9. august 2016

"Anarkisten"

Sagen er den, at min kære søn er nervøs for hvad der skal ske til sådan en omgang svømning og jeg ved det faktisk ikke, så kan ikke rigtig berolige ham.  

Syntes det er rigtig fedt at de har mulighed for at have svømning allerede nu, så håber han bliver glad for det 

Anmeld Citér

10. august 2016

Finemor

Tror sagtens du kan berolige ham med, at der ikke kommer til at ske noget, han ikke selv ønsker.

Der er ingen der vil tvinge børnene til noget de ikke selv ønsker - for udgangspunktet er vel, at det skal være en god oplevelse for alle.

Jeg er sikker på, at din søn kommer til at "elske" at gå til svømning - første gang skal bare lige overståes! :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.