Gravid anden gang, med 3,5 år imellem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2016

Louise1984

Godaften Baby.dk brugere 

I morges, tog min kæreste og jeg en graviditetstest, eller dvs. vi så resultatet sammen, og der var dælme 2 røde streger! 

Vi kan slet ikke forstå det, det tog os kun ét forsøg, og venter os en april 2017 baby 

Vores dreng er knap 3 år, så der bliver 3,5 år imellem. Hvilket vi synes er helt perfekt, og helt efter planen. 

Har du/i børn med 3,5 års mellemrum? Hvis ja - hvad er så fordele og ulemperne? 
Vi vil ikke vide kønnet, det gjorde vi heller ikke sidst 

Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

klokkeblomsten85

Louise1984 skriver:

Godaften Baby.dk brugere 

I morges, tog min kæreste og jeg en graviditetstest, eller dvs. vi så resultatet sammen, og der var dælme 2 røde streger! 

Vi kan slet ikke forstå det, det tog os kun ét forsøg, og venter os en april 2017 baby 

Vores dreng er knap 3 år, så der bliver 3,5 år imellem. Hvilket vi synes er helt perfekt, og helt efter planen. 

Har du/i børn med 3,5 års mellemrum? Hvis ja - hvad er så fordele og ulemperne? 
Vi vil ikke vide kønnet, det gjorde vi heller ikke sidst 

Louise

Tillykke med de to streger. 

Vi har 3.5 år mellem vores 2 piger. Det går bare så godt den bette er 10 måneder nu. Den store elsker at hjælpe og lege med lillesøster.  Vi gjorde det at vi tog storesøster med i planlægningen og med bleskift og alt var hun med til. Min 2 piger har et meget stærkt bånd til hinanden. 

Anmeld Citér

8. august 2016

Mor Christa

Tillykke!! 

Vi har 3,5 år imellem vores - en storebror og en lillesøster. De knuselsker hinanden! For os var det fedt, fordi storebror smed bleen med det samme vi fik søster. Han var stor nok til at forstå så meget, da hun kom. Han har altid passet godt på hende. Nu er de 5 og 2, og de har det stadig rigtig godt sammen, men søster er blevet en bestemt dame, og de km godt komme op og toppes en del! Men igen er storebror så stor, at han for det meste forstår at han er den store, og dermed sætter eksempel for søster! Nu skal de have en lillesøster mere, og denne gang er der kun 2,5 år imellem. Jeg gruer lidt for to blebørn, og to der kræver enormt meget hjælp fra os, men mon ikke det går :-) 

vi har været vildt glade for de der 3,5 år mellem dem hvert fald :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.