Reagensglas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
4 svar
1 synes godt om
8. august 2016

Bmichelle

1. Så er vi sendt direkte i reagensglasbefrugtning - nogle af jer som har erfaring med det? Det hele kom lidt som et chok, da vi troede vi "bare" skulle igang med inseminering.
    Hvad er forskellen på den lange og korte proces? Og hvad er mest normal? Vi har nemlig ikke fået svar på hvilken af behandlinger vi skal igang med. Håber på nogle, der kan svare lidt!
    Vi har nu prøvet i 19 måneder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

Debatpigen.

Bmichelle skriver:

1. Så er vi sendt direkte i reagensglasbefrugtning - nogle af jer som har erfaring med det? Det hele kom lidt som et chok, da vi troede vi "bare" skulle igang med inseminering.
    Hvad er forskellen på den lange og korte proces? Og hvad er mest normal? Vi har nemlig ikke fået svar på hvilken af behandlinger vi skal igang med. Håber på nogle, der kan svare lidt!

fik fortaget den korte 25 æg kom der ud. 4 havde delt sig fint til 5 dagen de kom i fryseren.. Og er nu gravid på den ene, har to tilbage. Så i første forsøg af ivf/fryseforsøg gravid.

Anmeld Citér

8. august 2016

kristina90

Bmichelle skriver:

Jeg kender dog kun til den korte protokol men vi gik også direkte til ivf

vi var igang med et forsøg i marts men fik ingen æg da jeg ikke regerede ordenligt på hormonerne men er igang igen og er på dag 4 med menopur !

men med den korte kommer du direkte på hormoner og med den lange mener jeg der er mere regulering af dvs hormoner osv du må ikke hænge mig op på det men ellers kan du Google hvad forskellen er �� 

Vi har været igang siden okt 2014

Anmeld Citér

9. august 2016

ønskebørn74

Bmichelle skriver:

Lang protokol der nedreguleres ens egne hormoner, så den egentlige behandling kan startes op på et bestemt tidspunkt. Kort protokol er lige på og hårdt og man skal bruge anden medicin.

Anmeld Citér

9. august 2016

Bmichelle

Tak for alle jeres svar

kan fornemme lidt at det er meget forskelligt. Jeg må væbne mig med endnu mere tålmodighed og se hvad de siger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.