Hvordan finder man en babysitter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
7 svar
1 synes godt om
8. august 2016

anonym12

Hej,

Er der nogen herinde med erfaring med hvordan man finder en babysitter? Der findes en del betalingsider, men er de noget værd?

Vi bor desværre langt fra vores familie og det kunne hjælpe vores hverdag meget, hvis vi havde en der kunne hente/bringe vores dreng et par gange om ugen, men det skal jo være en vi kan stole på.

Det er godt nok svært.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
anonym12 skriver:

Hej,

Er der nogen herinde med erfaring med hvordan man finder en babysitter? Der findes en del betalingsider, men er de noget værd?

Vi bor desværre langt fra vores familie og det kunne hjælpe vores hverdag meget, hvis vi havde en der kunne hente/bringe vores dreng et par gange om ugen, men det skal jo være en vi kan stole på.

Det er godt nok svært.

Hvad med opslagstavler i lokale butikker så som rema, netto, kvickly osv?

Der har jeg selv fundet babysitterjobs som teenager, og også haft hængt sedler op hvor jeg tilbød min hjælp med børnepasning og lette rengøringsopgaver.

Eller et opslag i en lokal salgsgruppe på facebook?

Jeg har været medlem på en side (tenna.com, nu care.com) og fik aldrig nogle hits. Man kunne oprette en gratis profil, men skulle betale i dyre domme hvis familierne skulle kunne kontakte en gennem siden.

Anmeld Citér

8. august 2016

sandramor

anonym12 skriver:

Hej,

Det er godt nok svært.

Jeg har fundet min fantastiske babysitter gennem Facebook... De har forskellige grupper... Har valgt nogen ud og snakket med dem og ladet børnene møde dem og så den vej fundet en:-) 

der er også en side der hedder babysittermatch.dk hvor man kan søge :-) 

Anmeld Citér

8. august 2016

Anonymm

anonym12 skriver:

Hej,

Det er godt nok svært.

Har ofte set forældre hænge opslag op på mit pædagogseminarie, hvor de søger barnepige. ��

Anmeld Citér

8. august 2016

MyLove E

Naboens datter eller søn !? Hvis der selvfølgelig er sådan en. Måske der bor en pensionist i nærheden som kan hjælpe, og hvis du også siger at i ikke har forældre i nær kun det også være hyggeligt men en ekstra hygge bedste 

Anmeld Citér

8. august 2016

Sørens

Vi var så heldige at pædagogmedhjælperen i vores søns børnehave gerne ville tjene lidt ekstra! Måske du kunne spørge der?

Anmeld Citér

8. august 2016

anonym12

Sørens skriver:

Vi var så heldige at pædagogmedhjælperen i vores søns børnehave gerne ville tjene lidt ekstra! Måske du kunne spørge der?

Han går i dagpleje, så det er desværre ikke en mulighed

Anmeld Citér

8. august 2016

anonym12

Jeg kender ikke rigtig nogen i vores område, men måske jeg skulle forsøge i områdets fb gruppe.

eller finde et pædagog seminar her i nærheden. 

Jeg er ikke så meget til ar hænge sedler op i butikker, men det er bestemt også en mulighed.

men jeg vil så forsøge at gå uden om de dyre sider. Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.