Hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2016

Debatpigen.

Er 5+4 i dag.. har de sidste par dage haft meget muren, ondt.. og oplevede lyserødt, laskefarvet crionene.. alle siger det ph værdien der skyld i det... men skulle så ringe og ha en tid til tidlig scanning i dag på min klink.. hun siger at det er blod der gør crione den farve og jeg bare skulle ringe igen hvis jeg fik ondt eller oplevede det. Hvilket jeg stadig gør. Og det mere rødligt i farven nu ???.. har jeg mistede ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2016

S.S.Robin

Jeg kan ikke svare dig på om du har mistet. Men jeg ville ringe en gang til, og høre hvordan og hvorledes. Håber for dig det er helt normalt og at alt er i den skønneste orden 

Anmeld Citér

8. august 2016

Debatpigen.

S.S.Robin skriver:

Jeg kan ikke svare dig på om du har mistet. Men jeg ville ringe en gang til, og høre hvordan og hvorledes. Håber for dig det er helt normalt og at alt er i den skønneste orden 

Det gjorde jeg. Fik en tid på onsdag til scanning.er godt nok kun 5+6 der måske (6+0). Så der ikke meget at se, bare jeg kan få en klarhed om det fra den eller noget andet der skulle bløde

Anmeld Citér

8. august 2016

S.S.Robin

Debatpigen. skriver:

Det gjorde jeg. Fik en tid på onsdag til scanning.er godt nok kun 5+6 der måske (6+0). Så der ikke meget at se, bare jeg kan få en klarhed om det fra den eller noget andet der skulle bløde

Dejligt. Det er simpelthen til at blive skør af alt den uvished.  Krydser fingre for at det går godt på onsdag så

Anmeld Citér

8. august 2016

Mille:)

Jeg har også lidt lyserødt crinone engang imellem og faktisk også andre farver  og min klinik siger også at det er pH værdien der laver farverne men det kan også sagtens være indføringshylstret til crinonen der kan lave en lille rift og derved kan crinonen blive lyserød...

krydser fingre for det "bare" er det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.