Hej piger
Jeg har i weekenden oplevet en positiv graviditetstest og er derfor meget nysgerrig efter at høre om jeres erfaringer med falsk positive test 
Sagen er den, at jeg tog på weekendtur med et par veninder sidste uge. Torsdag eftermiddag/aften får jeg pludselig kvalme og må kaste op to gange. Både før og efter har jeg det fint udover lidt kvalme. Fredag tager jeg en test, da min kæreste synes det er underligt (vi er i gang med PB
). Den viser ikke noget. Lørdag aften skal jeg i byen med veninderne, og jeg tænker, at jeg hellere må dobbelttjekke, at der ikke er noget, inden jeg får et par cocktails. Kl 21 lige inden vi går ud af døren, tager jeg derfor en test. Jeg kigger på den i ca et minuts tid, kan intet se og giver op og tænker, at selvfølgelig er der stadig ikke noget!
Jeg tager derefter ud og kommer hjem kl 3 om natten, og hvad ligger der på vasken? En positiv test! Problemet er nu, at jeg ikke aflæste den inden for tid, da jeg var gået
Hvad er jeres erfaring med det?? Jeg ville i så fald være 3+2 da jeg testede. Jeg forsøgte med en test igen i går, men den viste intet - heller ikke efter noget tid, så jeg er godt forvirret.
Jeg har vedhæftet billeder af testen - som I kan se er den både bred, lyserød og består strakt arm-testen. Jeg har kun haft en enorm murren i underlivet, som ligeså godt kunne være almindelige hormoner....
Jeg ved, at jeg må væbne mig med tålmodighed, men er meget nysgerrig efter om I mener eller har erfaringer med, at den kan være SÅ falsk positiv?? 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér