Meget nervøs og bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

164 visninger
0 svar
0 synes godt om
8. august 2016

Elli

Hej alle, 

For en uge siden var jeg henne og høre hjertebanken sammen med min kæreste. Jeg har tid hos lægen imorgen kl 10 (første lægebesøg). 

Jeg ved godt det er virkelig dumt  men jeg har taget et par test (RFSU) inden for de sidste par dage, som har været svagere (begge streger er svagere) end til at starte med. 

Jeg er uge 7+4 henne idag.

Jeg har haft store bekymringer siden jeg fandt ud af jeg er gravid, hvilket er mærkeligt, da det skete i første hug og der ikke er nogen indikationer på at noget skulle være galt (ud over ovenstående svage test?). 

Jeg kan bare mærke at jeg har vildt meget lyst til at få lavet en scanning mere - hvilket jeg egentlig synes er lidt pinligt for jeg var deroppe for lidt over en uge siden. 

Jeg tror bare (nu kommer der lige lidt lomme filosofi/psykologi) at jeg pga en masse ting i mit liv tidligere har svært ved at tro på, at jeg egentlig "fortjener" alle de gode ting, der sker for mig nu, og derfor bare venter på at det skal gå galt - for det kan jo ikke være rigtigt at jeg skal være lykkelig vel? 

Jo tættere jeg kommer på uge 12, jo mere nervøs og bange bliver jeg for, at der skal være noget galt. 

Årrh det piner mig virkelig lige nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.