Føde i Kolding el. Haderslev??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Bom

Ja jeg skal have valgt inden imorgen, om jeg vil føde i Kolding eller Haderslev, men kan virkelig ikke beslutte mig...

Nogen der måske kan hjælpe mig med nogle gode råd og oplevelser???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Bom

- skriver:

Har født i kolding to gange og skal også føde der den 3. gang

Har kun absolut godt at sige om det...

Jeg har desværre bare en veninde, hende søster var ikke glad for at føde i Kolding..  De havde ikke tid til og hjælpe hende med amningen osv.. Hun følte at hun var en byrde for dem..
Så jeg er utrolig meget itvivl..

Hvor bor du henne?? Jeg bor lidt udenfor Vojens, så om jeg skal kører til Kolding eller Haderslev er snart hips om haps..

Anmeld

30. september 2009

petersmor

Mini-Terp skriver:

Ja jeg skal have valgt inden imorgen, om jeg vil føde i Kolding eller Haderslev, men kan virkelig ikke beslutte mig...

Nogen der måske kan hjælpe mig med nogle gode råd og oplevelser???

Hejsa.
Jeg har født i Kolding 3 gange og har kun godt at sige...Den ene af ungerne har Downs syndrom og jeg fik en helt fantastisk behandling.....Der var også god tid til støtte og trøst og et stort plus var jo at neonatalafd. var lige en etage oppe, der lå han de første dage...

Knus Hanne
Som kun har godt at sige om fødeafd i Kolding

Anmeld

30. september 2009

christina2412

ja jeg har også valgt kolding, fordi jeg kun har hørt godt om det.

det er vores første barn, så jeg har valgt at lytte til andre, fordi jeg abselut ikke vil føde på Ouh.

jeg var over og se en ny født her i mandags min pap lille søster fødte i torsdags, hun var på storken, rigtig dejligt sted, hvis man også skal der over og være, hun havde også kun følt sig godt tilpas med alt.

så jeg har abselut ikke fortrudt mit valg af føde sted

christina 33+6

Anmeld

30. september 2009

Anne85

Jeg ville uden tvivl vælge Kolding. Skulle der opstå noget med barnet er du i trygge hænder da Kolding har en rigtig god neonatal afdeling... på Haderslev har de slet ikke de samme kompetencer (jeg har været på neonatalafdelingen og her fik vi ofte overflyttet børn fra Haderslev).
Jeg har også selv født på Kolding og her var jeg også super tilfreds med personalet både på fødegangen og på patienthotellet.

Anmeld

30. september 2009

sbs78

Jeg har også selv født 2 gange på Kolding sygehus, og kan klart anbefale det. Fik alt den hjælp jeg havde brug for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.