Tror i jeg er gravid? Tester i morgen tidlig 8/8!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
4 svar
14 synes godt om
7. august 2016

Louise1984

Godaften kvinder (og mænd) 

Nu skal i høre. 

I min sidste ægløsningsperiode, havde vi ubeskyttet sex. Uden gummi. Uden p-piller, har ikke været på dem i snart 1 år. 

Det skete på min kærestes fødselsdag d 21/7 

Ifølge min app menses kalender, skulle jeg havde haft det røde, i dag søndag d. 7/8. 

Det er indtil videre udeblevet. Har jeg ikke fået det røde, i morgen tidlig... så tester vi. Testen er klar. 

Vi har i forvejen en dreng på knap 3 år. Det ville være helt perfekt. 

De første par dage lige efter 'befrugtning', steg sexlysten enormt  
Det synes jeg ligegodt var mystisk, for sådan en lyst havde jeg ikke hidtil haft med en lille bandit i huset, så kraftigt i hvert fald. 
De sidste par dage, er der stikken i siden af begge bryster?! 

Føler mig en anelse mere døsig, og så hjælper det at tage en powernap. Det kan også bare være psykisk? 

Jeg er både jobsøgende, og boligsøgende, så ved ikke om det er det, som psykisk går mig på, selvom jeg synes det er en OK process. 

Såvidt jeg husker, havde jeg sidste gang også ømme bryster, med det var brystvorterne! hehe

Tester så snart jeg vågner i morgen, med morgen urin. 

Hvad tror i?  SPÆNDENDE!!! 

Louise, Aarhus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

MissMoon

Det selvfølgelig svært at sige, graviditet og mens symptomer er ret ens. Nogle for også mere sexlyst lige op til og under deres mens. Og ømme bryster synes jeg at jeg plejer at have fra ÆL helt frem til mens. Men det jo forskelligt fra person til person. 

Ta en test i morgen  krydser fingre for jer

Anmeld Citér

7. august 2016

Louise1984

MissMoon skriver:

Det selvfølgelig svært at sige, graviditet og mens symptomer er ret ens. Nogle for også mere sexlyst lige op til og under deres mens. Og ømme bryster synes jeg at jeg plejer at have fra ÆL helt frem til mens. Men det jo forskelligt fra person til person. 

Ta en test i morgen  krydser fingre for jer

Ok - jeg har bare aldrig ømme bryster op til mens. Ellers også ligger jeg slet ikke mærke til det. Det er nok også fordi, man ligger SÅ meget mærke til alle kroppens signaler nu hvor man håber det er sket  

Anmeld Citér

8. august 2016

Louise1984

HOLY SHIT! Jeg ER kraftedme gravid - igen ����

Ej hvor er det vildt, aller første gang så sad den der. Der bliver præcis 3,5 år imellem. 

Det skal jeg godt nok lige vænne mig til, sikke en mandag ��

Anmeld Citér

8. august 2016

Wheelybug

Stort tillykke med de gode nyheder!!!!!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.