Hjælp - kondom men sæd uden for.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2016

Anonym trådstarter

Hej med Jer.

Min kæreste og jeg havde sex i dag, hvor vi brugte kondom. Jeg er endnu ikke kommet på p-piller endnu, da jeg først må gå i gang næste gang jeg får min mens (man skal starte dem på første blødningsdag nemlig). Da vi så i dag havde sex og vi var færdige, opdagede vi, at der var sæd uden for kondomet - sæden var ikke i toppen af kondomet, altså den ende der kommer helt op i skeden, men nede ved roden eller "åbningen". Vi tog derefter i Netto for at købe en ægløsningstest, hvor vi tog to og de begge viste negativ - derfor vil jeg spørge Jer om det er nødvendigt at tage en fortrydelsespille eller om jeg ikke har mulighed for at blive gravid??

Vh,

En meget nervøs bruger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

Liv_86

Sæd kan overleve i op til 6 dage så hvis du ikke vil være gravid ville jeg nok købe en pille for at være på den sikre side

Anmeld Citér

7. august 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej med Jer.

Min kæreste og jeg havde sex i dag, hvor vi brugte kondom. Jeg er endnu ikke kommet på p-piller endnu, da jeg først må gå i gang næste gang jeg får min mens (man skal starte dem på første blødningsdag nemlig). Da vi så i dag havde sex og vi var færdige, opdagede vi, at der var sæd uden for kondomet - sæden var ikke i toppen af kondomet, altså den ende der kommer helt op i skeden, men nede ved roden eller "åbningen". Vi tog derefter i Netto for at købe en ægløsningstest, hvor vi tog to og de begge viste negativ - derfor vil jeg spørge Jer om det er nødvendigt at tage en fortrydelsespille eller om jeg ikke har mulighed for at blive gravid??

Vh,

En meget nervøs bruger.

Du kan ikke bruge ægløsningstesten til ret meget, den kunne have vist bragende positiv få timer inden, men det har du ikke skyggen af chance for at vide, fordi du kun tager 2 og ikke ser et helt forløb .

Hvor lang er din cyklus og hvor langt var du i den?

Anmeld Citér

7. august 2016

Anonym trådstarter

Du kan ikke bruge ægløsningstesten til ret meget, den kunne have vist bragende positiv få timer inden, men det har du ikke skyggen af chance for at vide, fordi du kun tager 2 og ikke ser et helt forløb .

Hvor lang er din cyklus og hvor langt var du i den?

Jeg fik min sidste mens torsdag den 28. juli og den sluttede tirsdag den 2. august - derfor står jeg til at skulle have den den 21. august næste gang - men min mens har været lidt uregelmæssig på det sidste, for reelt skulle jeg først have min mens den 3. august og ikke den 28. juli.

Men altså sæden var ikke i den øverste del af kondomet, men nede ved åbningen (altså ved min skedeåbning).

Anmeld Citér

7. august 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej med Jer.

Vh,

En meget nervøs bruger.

Du skal tage en fortrydelsespille asap. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.