Tidelig kønskanning, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2016

MissMoon

Hej damer jeg er 14+2 i dag, og er så spændt på at få at vide om det er en lille dreng eller pige der ligger og spirer derinde  har hørt man fra uge 14 kan få en tidelig kønskanning, så har jo egentlig bare lyst til at flyve ind til drop ind skanning med det sammehihi.. Meeen, har også læst at nogen mener at hvis man for en skanning i uge 14, kan man risikere svaret er forkert. Ved godt der selvfølgelig altid er en lille risiko for fejlmelding, fik at vide til NF ved første graviditet at hun var sikker på det var en lille dreng, men til MD fik vi at vide det var en pige  nu er det også alt for tidelig at få at vide til NF, men det anede jeg ikke dengang. 

Hvad er jeres erfaringer med tidelig kønskanning ?

vil gerne ud ig shoppe bare en liiiiiille smule til den lille snarthihi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

Flødebollen

MissMoon skriver:

Hej damer jeg er 14+2 i dag, og er så spændt på at få at vide om det er en lille dreng eller pige der ligger og spirer derinde  har hørt man fra uge 14 kan få en tidelig kønskanning, så har jo egentlig bare lyst til at flyve ind til drop ind skanning med det sammehihi.. Meeen, har også læst at nogen mener at hvis man for en skanning i uge 14, kan man risikere svaret er forkert. Ved godt der selvfølgelig altid er en lille risiko for fejlmelding, fik at vide til NF ved første graviditet at hun var sikker på det var en lille dreng, men til MD fik vi at vide det var en pige  nu er det også alt for tidelig at få at vide til NF, men det anede jeg ikke dengang. 

14+0 vR vi til scanning - en pige, og her 30+3 er hun stadig en pige

flere klinikker garanterer køn fra 14+0

Anmeld Citér

7. august 2016

mija

Jeg var til scanning 14+1 og fik at vide at vi venter en pige <3 Nu her 34+0 og 3 yderligere scanninger (inkl 2 3D) venter vi stadig en pige.. Så håber da sandelig at det er en pige der kommer ud

Anmeld Citér

7. august 2016

Liv_86

De garantere fra 14+0 

vi har tid på onsdag hvor jeg er 14+3. 

Med min datter fik jeg det allerede af vide til nf, men de ville ikke sige noget denne gang

Anmeld Citér

7. august 2016

Vivienne

Jeg fandt ud af at jeg ventede en dreng da jeg var 14+0 og en dreng kom ud

Anmeld Citér

7. august 2016

Kattha

Jeg havde maaaaaange scanninger (dog ikke 3D), og fik at vide det var en pige først da hun kom ud. For hun ville ikke ligge ordentlig 

Anmeld Citér

7. august 2016

Diosa85

MissMoon skriver:

Jeg fik kønsscanning da jeg var 15+ og der var der tydeligt at se at det var en dreng

Anmeld Citér

7. august 2016

blomst84

Jeg har fået scanning 14+0 og 14+3 og begge gange kunne de tydeligt se kønnet ��

Anmeld Citér

7. august 2016

GrønStjerne

Jeg fik en scanning lige omkring uge 14 (14+3 tror jeg det var). De sagde pige - men det tog dem en del tid og dobbeltjek.
De havde ret

Anmeld Citér

7. august 2016

MissMoon

Taaaak alle sammen!

så gør jeg det i morgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.