Anonym skriver:
Er det unormalt at ses med fyre/mænd uden at ville ha sex med dem? Sidst jeg var single var jeg 16 år og der var det okay bare at kysse og nusse og sige at man ikke var klar til sex. Nu er jeg single igen, 26 år. Og jeg er stadig typen der ikke har sex før jeg ligesom har noget fast med en bestemt. Men. Jeg bliver valgt fra fordi det åbenbart er unormalt at man som voksen siger at man ikke er klar til sex på første eller andet møde. Er det virkelig så underligt ikke at ville ha sex før man er forelsket og har haft snakken om ikke at date andre?
Jeg synes ikke det er underligt. Og har mødt masser af fyre, der bevarer interessen alligevel.
Men vil sige, at hvis det foregår sådan, at I kysser go nusser og alt det der, og du så siger stop, så ville jeg nok synes det er lidt "teenage-agtigt" og akavet. Eller hvis du bare melder det ud før der er skabt en interesse.
Hvis man ikke vil have sex med det samme, så må man finde en mellemvej, hvor der er flirteri og fysisk kontakt, men uden at man kommer i situationer hvor manden får et slap over hånden og et nej. Det er jo sådan lidt antiklimaks. Men en langsom opbygning til noget, hvor manden kan mærke at lysten er til stede, der er glimt i øjet osv., også selv hvis man faktisk siger man gerne vil vente lidt til man kender hinanden..
Anmeld
Citér