Kan tidlig vaginal scanning fremprovokere abort??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
8 svar
6 synes godt om
7. august 2016

Milalas

Hej alle.

Jeg er blevet fortalt at en tidlig scanning der udføres vaginalt kan fremprovokere SA. Jeg har nu læst lidt på nettet og der er nogle stykker der skriver det - jeg synes bare det virker underligt? Der er jo ikke nogle der anbefaler sådan en scanning hvis chancen for SA forøges...

Hvad har I af erfaringer? Både med den type scanning men også med disse udtalelser jeg har fra en veninde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2016

xStinepigen

Milalas skriver:

Hej alle.

Jeg er blevet fortalt at en tidlig scanning der udføres vaginalt kan fremprovokere SA. Jeg har nu læst lidt på nettet og der er nogle stykker der skriver det - jeg synes bare det virker underligt? Der er jo ikke nogle der anbefaler sådan en scanning hvis chancen for SA forøges...

Hvad har I af erfaringer? Både med den type scanning men også med disse udtalelser jeg har fra en veninde 

Har jeg dog ikke hørt om, så ville det da være utrolig dumt fertilitetklinikkerne udføre dem . Fik selv en tidlig onvendig scanning, det enste oroblem var det, at det gjorde ondt i underlivet imens de scannede

Anmeld Citér

7. august 2016

Milalas

xStinepigen skriver:

Har jeg dog ikke hørt om, så ville det da være utrolig dumt fertilitetklinikkerne udføre dem . Fik selv en tidlig onvendig scanning, det enste oroblem var det, at det gjorde ondt i underlivet imens de scannede

Jeg synes også det lyder MEGET mærkeligt men alligevel trickede det lige et "nervøst" punkt hos, så ville lige høre jer andre 

Uh, det lyder ikke rart. Havde du ondt efterfølgende også? Det tager ikke så lang tid, vel?

Anmeld Citér

7. august 2016

Kløver

nej. Scanneren kommer jo kun ind i selve skeden, og laver ikke skade på livmodermunden og kommer jo ikke op i selve livmoderen  

Anmeld Citér

7. august 2016

Liv_86

Det har jeg dog aldrig hørt. Så langt er scanneren heller ikke oppe. Vel i princippet det samme som at have sex

Anmeld Citér

7. august 2016

Milalas

Årgangs Mor skriver:

nej. Scanneren kommer jo kun ind i selve skeden, og laver ikke skade på livmodermunden og kommer jo ikke op i selve livmoderen  

Tak for jeres svar 

Anmeld Citér

7. august 2016

Lisbeth1985

7. august 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Så ville sex gøre det samme, og det gør det absolut ikke  

Anmeld Citér

7. august 2016

Rockertand

Milalas skriver:

Hej alle.

Selvfølgelig ikke, utrolig dum påstand og lige nøjagtigt den måde skrøner opstår.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.