Måske gravid, måske ikke ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg har lige brug for at høre fra andre der har været i samme situation som jeg er i lige nu. 

Sagen er den at jeg er på p piller og i sidste pille pause fik jeg ikke min menstruation, ikke så meget som en lille dråbe blod kom der, og siden har jeg haft symptomer på graviditet som da jeg ventede vores søn. Jeg tog en test ugen efter jeg skulle have haft min mens, den var negativ men jeg testede også rimelig sent positiv ved sønnen.

Jeg har taget p piller i 10 år og har aldrig oplevet at min mens udeblev helt i pille pausen. 

Nogen der kan komme med gode råd, selv har oplevet noget lignende???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2016

Baby2017

Anonym skriver:

Jeg har lige brug for at høre fra andre der har været i samme situation som jeg er i lige nu. 

Sagen er den at jeg er på p piller og i sidste pille pause fik jeg ikke min menstruation, ikke så meget som en lille dråbe blod kom der, og siden har jeg haft symptomer på graviditet som da jeg ventede vores søn. Jeg tog en test ugen efter jeg skulle have haft min mens, den var negativ men jeg testede også rimelig sent positiv ved sønnen.

Jeg har taget p piller i 10 år og har aldrig oplevet at min mens udeblev helt i pille pausen. 

Nogen der kan komme med gode råd, selv har oplevet noget lignende???

Hejsa.

Har ikke prøvet præcis det samme som dig, da min mens kun er udeblevet pga. Planlagt graviditet.

Dog havde jeg da jeg var på p piller en periode hvor det drillede helt vildt og jeg kunne pletbløde en helt cyklus for så at stoppe med at bløde i pause. Så altså lidt omvendt. Skiftede mærke efter det, så tænker det kan være dine p piller der ikke passer med hormonmængden men kan nok heller ikke udelukke en graviditet

Håber det hjalp bare lidt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.