Forvirret hvilken graviditet uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

215 visninger
0 svar
0 synes godt om
6. august 2016

i drømmen kommende mor

Er faktisk lidt forvirret over hvilken graviditet uge jeg er i, i tilfælde af jeg er gravid.

Min sidste mens første dag var  tirsdag d. 30.6.16, og hvis man tager de sidste 3 mdr. Er min cyklus 31 dage. Jeg skulle altså have haft den eneste mens her d. 31.7 - hvis jeg tæller fra den 30.6 får jeg det til 5+3, hvilket åbenbart også passer med de sider på nettet hvor de går ud fra en cyklus på 28 dage.. men bruger jeg ex. terminsberegner.dk hvor man kan indtaste dage, og indtaster 31 dage, siger den at jeg er 4+3 henne.. 

Forstår minus af disse beregninger.. :/ 

Prøvede en graviditetstest i dag, som Desværre var negativ, havde ventet til i dag fordi jeg netop så var også 5+, men tænker jo så at hvis jeg kun er 4+ så kan jeg måske ikke teste endnu, det er jo set før hos andre.. 

Skal lige sige jeg skal til gynækolog i næste uge, i anden anledning, så skal nok blive klogere på om jeg er gravid eller ej, Desværre er min kæreste ikke med, også en grund til vi testet i dag, vi ønsker at være sammen om det nemlig.. så dette indlæg er af nysgerrighed og for at blive en smule klogere.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.