Arrgh - opgiver snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. september 2009

4xGreve

Det er ikke ment så hårdt som det lyder, men nu var Daniella endelig begyndt at spise godt også bliver hun syg i weekenden, kaster op hele lørdag, og søndag spisete hun ikke noget men mandag er hun så rask igen også tænkte jeg yes nu kommer hun efter det men næ nej hun gad hverken idag ellr igår at spise noget ikke engang sin nat flaske eller drømme flaske som hun ellers elsker...

Er ved at få grå hår i hovedet, ved ikke længer hvad jeg skal gøre, og jeg har prøvet at tilbyde hende alverdens ting men ingen ting vil hun ha...

(overvejer at hvis hun stadig ikke vil have sin nat og drømme flaske at så sige at så dropper vi den helt for altid også vil jeg evt. lave en grød hun kan få lige inden hun kommer i seng, hvad vil i gøre)

Nogen herinde der har oplevet at deres børn ikke vil spise?
Hvad plejer i at gøre?
Vil hende det jo bare godt, og ved ikke hvordan jeg gør hende det bedst nu?

Jeg er ved at gå helt i panik for vores lille pige er jo ikke ret stor tros sin dejlige alder på 17 måneder...
V. 8.2kg
L. 75cm

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Ansemusen

Jeg har desværre ikke forstand på hvordan og hvorledes mht. børn der ikke vil spise. Men jeg tænkte at jeg ville prøve at berolige dig lidt ved at fortælle, at min lille søster på 3 år kun vejer 10,5-11 kilo  Helt ekstremt lidt! Men hun er tip top sund og rask og lægerne er slet ikke bekymrede for hende. Så selvom din pige er lidt lille, kunne hun være MEGET mindre

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

Ansemusen skriver:

Jeg har desværre ikke forstand på hvordan og hvorledes mht. børn der ikke vil spise. Men jeg tænkte at jeg ville prøve at berolige dig lidt ved at fortælle, at min lille søster på 3 år kun vejer 10,5-11 kilo  Helt ekstremt lidt! Men hun er tip top sund og rask og lægerne er slet ikke bekymrede for hende. Så selvom din pige er lidt lille, kunne hun være MEGET mindre

hvordan kan det være hun er så lille?

Altså jeg ved min har tildens til at være mindre da hun er fortidlig født men hader virkelig når hun ikke rigtigt spiser,, men hun drikker en masse vand men vil ikke rigtigt ha mælk...

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

Det ved vi ikke. Sådan er hun bare skabt! Hun er ikke født for tidligt, men taget ved planlagt kejsersnit. Moren og min Far er dog selv meget tynde, men spiser fornuftigt og også godt med fedt, så hun har intet manglet. Er nok nærmere generne!

Anmeld

29. september 2009

4xGreve

Ansemusen skriver:

Det ved vi ikke. Sådan er hun bare skabt! Hun er ikke født for tidligt, men taget ved planlagt kejsersnit. Moren og min Far er dog selv meget tynde, men spiser fornuftigt og også godt med fedt, så hun har intet manglet. Er nok nærmere generne!

hehe okay...

men tak for din beroligende besked...

Anmeld

29. september 2009

Cris

Ja, jeg synes, at efter 12 eller 13 måneder spiser ikke så meget mere. De spiser rigtigt meget mellem 7 og 12 måneder og mødrene er meget stolte. Men så pludseligt gider de ikke mere. Men jeg har taget det rolligt. Jeg har fået at vide fra forskellige stedder, at børnene ikke sulter med viljie og de skal nok melde sig, når de er sultene. Jeg har bare givet ham mange små måltider om dagen. En måltid, når han vågner fra luren (der plejer de at få frugt eller lidt brød) og så giver jeg noget mere. Forskellige ting. Det virkede at give ham oftere end at holde på de der faste måltider. Nogle gange gad han ikke mere at tage to bid fra frokosten og jeg vidste ikke, hvad jeg skulle give ham. Så har jeg bare besluttet mig, at give ham små måltider. Nu hvad der sker (han er næsten 20 måneder) er at han ikke længere synes, at det er så spændende at spise selv og efter et par bid spiser han ikke så meget og han åbner munden så jeg kan made ham  Det gør jeg nogle gange, hvis han ikke har spist særligt meget og nogle andre gange, når jeg kan se, at han allerede har spist godt så siger jeg til ham, at han skal styre det selv.... Efterhånden gider jeg ikke at tænke såååå meget på maden, for mange ting som er irriterende for os er åbenbar meget normalt i små børn! Jeg håber, at I finder en god balance!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.