Mindre liv - uge 25

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.847 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2016

nielsen80

Jeg har igår og specielt i dag mærket meget mindre liv end jeg plejer. Jeg har mærket små puf m.m., men de er svagere og der er meget længere imellem end "normalt".

Ville I kontakte fødeafdelingen? Altså føler mig jo lidt dum, for mærker hende jo, men bare meget mindre. Vil ikke spilde deres tid, men bliver lidt urolig.

Har andre prøvet det samme, og hvad gjorde I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2016

Fru Ebied

nielsen80 skriver:

Jeg har igår og specielt i dag mærket meget mindre liv end jeg plejer. Jeg har mærket små puf m.m., men de er svagere og der er meget længere imellem end "normalt".

Ville I kontakte fødeafdelingen? Altså føler mig jo lidt dum, for mærker hende jo, men bare meget mindre. Vil ikke spilde deres tid, men bliver lidt urolig.

Har andre prøvet det samme, og hvad gjorde I?

Ja, det SKAL du! 

Om ikke andet så for at du selv får ro i sindet.

Jeg er 36 + 6 og har været inde 4 gange pga mindre liv.

Anmeld Citér

5. august 2016

nielsen80

Fru Ebied skriver:

Ja, det SKAL du! 

Om ikke andet så for at du selv får ro i sindet.

Jeg er 36 + 6 og har været inde 4 gange pga mindre liv.

Var selv inde en del gange ved min første graviditet, da jeg der havde en moderkage der lå ud mod maven, og derfor var det svært at mærke liv. Det er nok derfor, jeg nu er i tvivl, da jeg jo mærker lidt, det er bare svagere og mindre end normalt.

Men kan godt være, jeg skal ringe til dem - omend ikke andet for lige at høre dem ad.

Anmeld Citér

5. august 2016

Fru Ebied

nielsen80 skriver:

Var selv inde en del gange ved min første graviditet, da jeg der havde en moderkage der lå ud mod maven, og derfor var det svært at mærke liv. Det er nok derfor, jeg nu er i tvivl, da jeg jo mærker lidt, det er bare svagere og mindre end normalt.

Men kan godt være, jeg skal ringe til dem - omend ikke andet for lige at høre dem ad.

Min moderkage er også foranliggenede.

Se at få ringet ��

Anmeld Citér

5. august 2016

Putomanen

Jeg ville ringe ind og høre ad - eventuelt kan de fortælle dig hvornår du skal reagere.

Jeg ventede i min første graviditet til jm-besøg, hvor jeg var lidt nervøs, og jeg fik "hug" for ikke at ringe ind. Hellere en gang for meget end en gang for lidt 

Anmeld Citér

5. august 2016

nielsen80

Putomanen skriver:

Jeg ville ringe ind og høre ad - eventuelt kan de fortælle dig hvornår du skal reagere.

Jeg ventede i min første graviditet til jm-besøg, hvor jeg var lidt nervøs, og jeg fik "hug" for ikke at ringe ind. Hellere en gang for meget end en gang for lidt 

Ja har lige ringet. Puha føler mig som et pylrehoved 

De sagde, at så længe jeg mærker hende, så er det ok. Styrken og de færre spark kan være på grund af hendes stilling. Så ser tiden an og ringer igen, hvis det stadig mærkes 'forkert' om et par dage.

Anmeld Citér

6. august 2016

Putomanen

nielsen80 skriver:

De sagde, at så længe jeg mærker hende, så er det ok. Styrken og de færre spark kan være på grund af hendes stilling. Så ser tiden an og ringer igen, hvis det stadig mærkes 'forkert' om et par dage.

Godt at du fik ringet - alt andet lige for at blive beroliget 

Jeg følte mig også som et pylrehoved, men man skal ikke gå og være nervøs 

Anmeld Citér

6. august 2016

Diosa85

nielsen80 skriver:

Det er tilladt at være er pylrehovedet. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt 

men det er rigtig nok. Baby har stadig meget plads at svømme rundt på. Kan være den har vendt sig så ryggen er ud på maven. Så mærker man ikke så meget. 

Anmeld Citér

6. august 2016

Kløver

Så længe du mærker liv er det ok, gør  du ikke så læg dig og drik koldt og spis sødt og puffe til maven, har du ikke mærket liv indenfor 1 time skal man ringe 

livmoderen vokser lidt i ryk hvor barnet vokser konstant, det gør at der i perioder er mindre plads at bevæge sig på og nu længere hen man kommer nu mere glidende bliver bevægelserne da der ikke er så meget plads længere  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.