Kurv til at fortælle kommende far om graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
10 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2016

Anonym trådstarter

Da min kæreste læser med herinde og kender mit brugernavn herinde, har jeg valgt at være anonym, da det er en gave til ham.  

Jeg har ikke testet positivt endnu, men jeg vil gerne give ham en kurv med forskellige ting i, når det sker. 

For at jeg kan overbringe ham nyheden så hurtigt som muligt, når det er aktuelt, så vil jeg gerne have fastlagt hvad den skal indholde allerede nu. 

Har I nogen ideer til hvad man kan putte af sjove og søde ting til en kommende far? 

Indtil videre har jeg:

- En body med I love dad

- Ørepropper til de søvnløse nætter

- Gravitetstesten

- graviditetsbog/ hvad skal barnet hedde? -bog

Hvad skal jeg ellers finde på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2016

JeanMckinley

Bogen "du skal være far".

Den er lavet specielt til mænd.  

Anmeld Citér

5. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Da min kæreste læser med herinde og kender mit brugernavn herinde, har jeg valgt at være anonym, da det er en gave til ham.  

Jeg har ikke testet positivt endnu, men jeg vil gerne give ham en kurv med forskellige ting i, når det sker. 

For at jeg kan overbringe ham nyheden så hurtigt som muligt, når det er aktuelt, så vil jeg gerne have fastlagt hvad den skal indholde allerede nu. 

Har I nogen ideer til hvad man kan putte af sjove og søde ting til en kommende far? 

Indtil videre har jeg:

- En body med I love dad

- Ørepropper til de søvnløse nætter

- Gravitetstesten

- graviditetsbog/ hvad skal barnet hedde? -bog

Hvad skal jeg ellers finde på?

Vi har testet sammen alle gange (har mange børn) nyheden kan ikke formidles hurtigere end det, og at se hinandens ansigtsudtryk er FANTASTISK! <3

Anmeld Citér

5. august 2016

Anonym

Tænker om sådan en kurv ikke er mere til en kvinde end en mand. Altså, ikke fordi idéen ikke er sød, men tænker om de fleste mænd ikke "bare" bliver glade for nyheden i sig selv

Anmeld Citér

5. august 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tænker om sådan en kurv ikke er mere til en kvinde end en mand. Altså, ikke fordi idéen ikke er sød, men tænker om de fleste mænd ikke "bare" bliver glade for nyheden i sig selv

Selvfølgelig vil han blive glad for nyheden i sig selv. Men jeg kender ham godt, og han er ret atypisk på det punkt. Har lavet lignende gaver til ham før og ved at han vil tage godt i mod det.  

Anmeld Citér

6. august 2016

Anonym

Anonym skriver:

Selvfølgelig vil han blive glad for nyheden i sig selv. Men jeg kender ham godt, og han er ret atypisk på det punkt. Har lavet lignende gaver til ham før og ved at han vil tage godt i mod det.  

Hehe du kender ham selvfølgelig bedst. 

Ved min mand ville glo mærkeligt på mig hvis jeg gav ham en kurv  

Her ville en body, sut, små strømper eller lign være nok - hvis jeg kunne holde kæft længe nok efter en positiv test, til at kunne give ham sådan noget

Anmeld Citér

7. august 2016

MissMoon

Måske kunne du lave en kurv til ham, med deo, creme, strømper, lotion osv og så ligge et par baby strømper i. Så vil han nok undre sig lidt over hvad de laver der  

Anmeld Citér

9. august 2016

Anonym trådstarter

MissMoon skriver:

Måske kunne du lave en kurv til ham, med deo, creme, strømper, lotion osv og så ligge et par baby strømper i. Så vil han nok undre sig lidt over hvad de laver der  

Ja det var måske en ide, derved er det også nemmere at købe ind til på forhånd og gemme.

Anmeld Citér

9. august 2016

MissMoon

Anonym skriver:

Ja det var måske en ide, derved er det også nemmere at købe ind til på forhånd og gemme.

Mener at du skal købe cremer osv til ham, hehe altså mande pleje og så snige et par baby strømper i 

Anmeld Citér

10. august 2016

Anonym trådstarter

Mener at du skal købe cremer osv til ham, hehe altså mande pleje og så snige et par baby strømper i 

Ja det forstod jeg 

Det er også nemmere at skjule mandeprodukter hjemme, hvis jeg indkøber det forhånd. Han ikke har styr på hvad han har i forvejen af ekstra mandeprodukter. Så skulle han finde dem, så vil han ikke tænke nærmere over det. Så er det bare nogle babystrømper eller lignende, som jeg skal købe, når jeg står med en positiv test.

Det er lidt nemmere end enten at skulle  gemme en masse baby ting til kurven på forhånd eller at skulle holde mund med den positive test i flere dage, i mens jeg indkøber tingene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.