Voldsomt Bumse udbrud!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2016

Anonym trådstarter

Jeg har altid kun døjet med 2-3 bumser under min mensturation. 

Nu er jeg gravid i 13 uge, og mit hoved ligner jeg ved ikke hvad.. Fra det ene øre til det andet er jeg sat fuldstændig ind i små bumser langs hår kanten.. Min pande er der flere og på og omkring næsen!!! Og sidst men ikke mindst hagen og lidt på øvre ryg og brystkasse! Hvad sker der 

hvordan kan jeg mindske det? Eller hvilke produkter kan man bruge.. 

Jeg er ikke typen der går med puder osv så jeg vil ikke begynde på det for at dække det.. 

GODE RÅD!!!!???!?!?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2016

MysteriousAngel

Jeg tog sol.

Det var det eneste der virkede.

Anmeld Citér

5. august 2016

Diosa85

Sol plejer at virke. Men det er ikke det smarteste når man er gravid pga hormonforandringerne i kroppen. Så man kan risikerer grimme pigmentpletter op kroppen som aldrig forsvinder 

men ellers. Drik masser af vand

Anmeld Citér

5. august 2016

Zelinasmor

Har det samme i hele pande området, altså fra øre til øre. Kom i starten af denne graviditet. Snakkede med lægen om det som forklarede at det ikke var bumser men hormonknopper (udslæt) og det kan man ikke gøre noget ved. Det forsvinder efter fødslen. Ifht bumser, er jeg også slået ud på pande, kæbe området. Voldsomt. Renser mit ansigt og drikker masser vand. Men det er hormon betinget og det kan du intet gøre ved desværre.

Anmeld Citér

6. august 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Har det samme i hele pande området, altså fra øre til øre. Kom i starten af denne graviditet. Snakkede med lægen om det som forklarede at det ikke var bumser men hormonknopper (udslæt) og det kan man ikke gøre noget ved. Det forsvinder efter fødslen. Ifht bumser, er jeg også slået ud på pande, kæbe området. Voldsomt. Renser mit ansigt og drikker masser vand. Men det er hormon betinget og det kan du intet gøre ved desværre.

Jeg tænkte det nok var noget i den retning.... Øv bøv at man ikke kan gøre noget ved det.. Må leve med det! 

Anmeld Citér

6. august 2016

Flødebollen

Zelinasmor skriver:

Jeg bruger medi scrub med glycerin efter aftale med læge. Er lige startet, men flere i min terminsgruppe har brugt det med stor succes

købes i håndkøb

Anmeld Citér

8. august 2016

Rsa

Anonym skriver:

Jeg tænkte det nok var noget i den retning.... Øv bøv at man ikke kan gøre noget ved det.. Må leve med det! 

for at vende det lidt om, er det omvendt ved mig. jeg er meget påvirket af de konstante Hormonella udsving vi kvinder jo får hver måned, når det er menses tid = mange bumser og uren hud ca. 10-14 ud af månedens 30/31 dage...

Når jeg er gravid, er der ikke udsving på den hormon - front og jeg har den pæneste hud... Gad godt det var omvendt, da det er ret svært og ikke ønskværdigt at være gravid indtil overgangsalderen rammer mig 

Bare en lille nuancering 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.